Burczący rezerwuar

1. Data: 2002-12-31 10:02:49

Temat: Burczący rezerwuar
Od: " Lespol" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam taki problem: kiedy napełnia się rezerwuar i czynność ta ma się ku
końcowi, nagle zaczyna się burczenie które przenosi sie na wszystkie rury i
czuć je nawet kiedy dotknę baterii w kuchni. Nie wie ktoś przypadkiem co to
może być przyczyną i jak ją zlikwidować?

Szampańskiej zabawy ;-)

Leszek

1. Data: 2003-01-02 07:39:10

Temat: Re: Burczący rezerwuar
Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Lespol" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czuć je nawet kiedy dotknę baterii w kuchni. Nie wie ktoś przypadkiem co
> może być przyczyną i jak ją zlikwidować?

witaj!
musisz wymienić zawór w rezerwuarze, albo jeśli to możliwe - wyregulować
go...
pozdro
pp

Odliczenia-minimalna kwota
cyklinowanie?
Re: ==> ?? Jaka lodówka. Ariston,Candy , Liebheer, Whirepool ???
Krótkie pytanie: czy można odliczyć transport np. drzwi?
wygłuszenia ścian