Burda

1. Data: 2002-03-23 15:29:27

Temat: Burda
Od: g...@l...local szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wczoraj kupilam Burde - haft krzyzykowy (wydanie specjalne),
wyczytalam, ze mozna zamowic numery archiwalne (1/1999, 2/1999, 1/2000,
2/2000, 1/2001) po 8,50 zl + koszty przesylki. Chcialam zapytac czy ktos ma
te numery i moze mi powiedziec co w nich jest, bo nie wiem czy warto
zamawiac a nie lubie kupowac w ciemno, zwlaszcza, ze nie sa za tanie.

Z gory dziekuje za pomoc.

Gosia

1. Data: 2002-03-23 17:45:14

Temat: Re: Burda
Od: "Grazyna Szkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@l...local> napisał w wiadomości
> [...]
> te numery i moze mi powiedziec co w nich jest, bo nie wiem czy warto
> zamawiac a nie lubie kupowac w ciemno, zwlaszcza, ze nie sa za tanie.

A co jest w tym zeszycie, ktory kupilas? Moze nie brde musiala leciec do
EMPIKU jesli nic (dla mnie) ciekawego

Grazyna

1. Data: 2002-03-23 18:03:45

Od: Małgorzata Habdank-Wojewódzka <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam w domu skanera, moglabym dostarczyc skan dopiero na po
swietach, teraz jedynie opis wlasny. Jak bedziesz zainteresowana to daj
znac.

1. Data: 2002-03-24 01:31:01

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@l...local wystukała w wiadomości <s...@l...local>:

> Wczoraj kupilam Burde - haft krzyzykowy (wydanie specjalne),
> wyczytalam, ze mozna zamowic numery archiwalne (1/1999, 2/1999, 1/2000,
> 2/2000, 1/2001) po 8,50 zl + koszty przesylki.

A który to numer? Bo mojej mamie zwracali pieniądze z prenumeraty, bo
podobnież wstrzymali wydawanie już w zeszłym roku... W piątek za to
kupiłam niemieckie wydanie specjalne Anny o krzyżykach.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-03-24 08:20:24

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jo'Asia <J...@r...art.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> A który to numer? Bo mojej mamie zwracali pieniądze z prenumeraty, bo

www.burda.com.pl - troche informacji, rowniez mozliwosc zakupu archiwalnych
numerow
Elzbieta

1. Data: 2002-03-24 10:27:52

Od: Małgorzata Habdank-Wojewódzka <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A który to numer? Bo mojej mamie zwracali pieniądze z prenumeraty, bo
> podobnież wstrzymali wydawanie już w zeszłym roku...

To jest bieżący numer 1/2002 (E 654), można zamówieć też archiwalne,
więc nie sądzę by zaprzestali wydawania...

>W piątek za to kupiłam niemieckie wydanie specjalne Anny o krzyżykach.

Jest coś ciekawego np. dla dzieci?

Pozdrawiam Gosia

1. Data: 2002-03-24 17:51:36

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

wczoraj zakupilam rzeczona "Burde special". nie mam jej przy sobie (stukam
od rodzicow), ale z grubsza powiem wam, co jest:

1. kilka stron wzorkow dla dzieci
2. PRZEPIEKNE 3 obrazki:
a) maliny
b) czeresnie
c) porzeczki
a wokol krzaczkow jakies insekty i motylki :-)
3. ladne wzorki do kuchni, szczegolnie fajny obrazek 4-czesciowy, gdzie jest
miseczka z owocami, 4 filizanki jedna w drugiej i cos tam jeszcze
4. fajny alfabet (przydatny w monogramach) - niebiesko-zolty

innych grzechow nie pamietam ;-))))))) cena 9,90. uwazam, ze warto kupic.

maja

1. Data: 2002-03-24 20:37:49

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

maja wystukał w wiadomości <a7l3s3$ot3$1@news.tpi.pl>:

> [...]
> 4. fajny alfabet (przydatny w monogramach) - niebiesko-zolty
>
> innych grzechow nie pamietam ;-))))))) cena 9,90. uwazam, ze warto kupic.

Dodam, ze wspomniana przeze mnie niemiecka "Anna" krzyżykowa po polsku
przekształciła sie w Burdę. Zawartość identyczna :>.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--
.__.'| ....................................................
.. |'.__.
Dzięki Telimenie Tadeusz nauczył się władać orężem.

1. Data: 2002-03-25 09:18:08

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> te numery i moze mi powiedziec co w nich jest, bo nie wiem czy warto
> zamawiac a nie lubie kupowac w ciemno, zwlaszcza, ze nie sa za tanie.

Nie wiem, czy to ta sama Gosia, ktorej juz odpisywalam na priva.

W domu mam 3 wydania specjane, A w zeszly poniedzialek zamowilam 5
numerow archiwalnych (3 z 1999 i 2 z 2000) - opisze wszystkie, jak
juz dotrze do mnie paczka.
Pozdrawiam. Arleta

1. Data: 2002-03-25 09:20:59

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A który to numer? Bo mojej mamie zwracali pieniądze z prenumeraty, bo
> podobnież wstrzymali wydawanie już w zeszłym roku...

W zeszlym roku faktycznie wyszedl tylko numer kwietniowy. Za to w 1999
oprocz 2 polrocznikow byly jeszcze 3 wydania specjalne dedykowane: "Igla
malowane", "Nasze maluchy", "Boze Narodzenie". Jak juz pisalam, opisze
wszystko, jak dostane paczke. Arleta

Test - nie czytac
ariadna
Szukam wzoru