Burito

1. Data: 2002-05-20 14:08:29

Temat: Burito
Od: "puszka78" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem ze to potrawa meksykańska, ale co dokładnie bo z nazwy wydaje mi sie
bardzo apetyczna.
Może jakis przepis.

1. Data: 2002-05-20 15:14:05

Temat: Re: Burito
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puszka78" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Wiem ze to potrawa meksykańska, ale co dokładnie bo z nazwy wydaje mi sie
> bardzo apetyczna.
> Może jakis przepis.

a moze sie przedstawisz
a moze przywitasz?
a moze "prosze"

MechaGodzilla

1. Data: 2002-05-20 19:42:39

Od: "puszka78" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry nie wiedziałem ze panuje tu taka kultura.
Jestem tu nowa.
Może znajdzie ktos w swojej kolekcji przepisów przepis na burito.
Pozdrawiam wszystkich
Puszka

1. Data: 2002-05-20 20:24:32

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc :o))

> Sorry nie wiedziałem ze panuje tu taka kultura.

To jest bardzo kulturalna grupa :o))) Ale dobrze, ze sie poprawilas
:o))

> Jestem tu nowa.

Milo Cie poznac :o)) Mam nadzieje, ze spodoba Ci sie u nas i
zostaniesz z nami na dluzej, jeszcze dluzej, slowem na zawsze ;o))

> Może znajdzie ktos w swojej kolekcji przepisów przepis na burito.

To jest link do najwiekszej kolekcji sprawdzonych, wysmakowanych i
wychwalonych przepisow :o))) - jednym slowem link do archiwum grupy:
http://groups.google.com/advanced_group_search?q=gro
up:pl.rec.kuchnia
tam znajdziesz odpowiedz na kazde pytanie :o))) Tylko uwazaj archiwum
tak wciaga.... tam jest tyle smakowitych rzeczy...

Zapraszam takze na strone grupowa: http://kuchenna.host.sk tam
znajdziesz opis naszej grupy, nasze tradycje i historie, a takze
relacje, ze slynnych spotkan grupowych :o)))

A teraz do rzeczy :o))) Poszukujesz przepis na buritos. Wiec podaje Ci
link - musisz go posklejac w jedna linijke:
http://groups.google.com/groups?as_oq=butito%2C%20bu
ritos&as_ugroup=pl
.rec.kuchnia&lr=&hl=pl

> Pozdrawiam wszystkich
> Puszka

Tez Cie pozdrawiam :o))

Bozenka z Wilna ;o)
ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk/

1. Data: 2002-05-20 20:26:24

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jestem tu nowa.
> Może znajdzie ktos w swojej kolekcji przepisów przepis na burito.

Cześć puszka,

najpierw czytać potem pisać. Jak mniej więcej wyglądają listy na listę, to
widać. Wszyscy się przedstawiają, a kto nie, jest zawarczywany. Na ogół też
gdzieś-kiedyś imię pada. Czasem też ktoś nawet cześć napisze.

Co do burrito, to masz wolność jak przy naleśnikach. Pakujesz co chcesz. Na
wstęp proponuję użyć gotowych płatków, obojętnie czy kukurydzianych czy
pszennych. Jako, że nie podałaś współrzędnych geograficznych, nie wiadomo,
czy wysłać cię po to do sklepu, czy nie. Jako nadzienie możesz dać np.
mielonego woła przyprawionego chili, kuminem, solą i pieprzem, do tego
pasta fasolowa (może być z puszki ;-)), żółty ser potarty też daję.

Waldek, Berlin Zehlendorf

1. Data: 2002-05-21 02:30:27

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

waldemar z domu wrote:
> Co do burrito, to masz wolność jak przy naleśnikach. Pakujesz co chcesz.

Wlasnie tak. Burrito znaczy maly osiolek, czyli stwor, ktory wszystko
nosi. Moja ukochana kombinacja jest ryz, fasola i avocado. W
meksykanskiej restauracji, do ktorej chodze, nowe kelnerki zawsze pytaja
"?No queso?" - bez sera?

Burro to osiol, wsrod Meksykanow nazwa uzywala w stosuknku do
polciezarowki - pickupu. Moj maz, ekscentryk, ma fioletowy pick up, 3/4
ton, i Meksykanie zawsze z uznaniem pokazuja na niego palcami, mowiac
"un bueno burro..."

Wlasnie tak do tego podejdz - masz mieso, fasole, warzywa i ryz,
skladasz razem w tortilla, podlewasz salsa fresca (domowej roboty czy z
puszki czy sloika), dodajesz ser i ostre papryczki, troche kwasnej
smietany i guacamole i nagle masz burrito. Zawijane jak koperta w duza
tortille tworzy cylinder latwy do jedzenia bez sztuccow. Mozna robic
eleganckie burritos z prazonych krewetek, posiekanej salaty, mango,
kolendry i pomidorow, albo chlopskie burritos z kurczaka, poszatkowanej
kapusty, sera i ryzu, zawsze z jakim sosem ze swiezych pomidorow, cebuli
i kolendry albo tomatillos albo inne wymyslne sosy ze swiezych warzyw
lub suszonych pomidorow.
Magdalena Bassett
Kalifornia

1. Data: 2002-05-21 08:11:30

Temat: Re: Burito przepis
Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

puszka78 wrote:

> Wiem ze to potrawa meksykańska, ale co dokładnie bo z nazwy wydaje mi sie
> bardzo apetyczna.
> Może jakis przepis.

Sleic dwa zaszuszone nalesniki. Wypelnic cegla mielona. Gotowe!

1. Data: 2002-05-22 07:45:45

Temat: Re: Burito przepis +w temacie zasuszonych nalesnikow.
Od: "altf4" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dzieciol" <p...@c...com> napisał w wiadomości

> Sleic dwa zaszuszone nalesniki. Wypelnic cegla mielona. Gotowe!
Czesc. A propos zasuszonych nalesnikow.
Moj kolega z Izraela (jeszcze w czasie studiow) przywozil z domu takie
gotowe placki z ciasta podobnego do macy z kieszonka w srodku i pakowal do
srodka rozne nadzienia. Nie pamietam jak to sie nazywalo ale calkiem niezly
pomysl a na pewno urozmaicenie. Puk Puk jest tam ktos z Izraela co wie jak
sie to robi?
Buziaczki
Alt

1. Data: 2002-05-23 17:10:26

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

altf4 wrote:
> [...]
> srodka rozne nadzienia. Nie pamietam jak to sie nazywalo ale calkiem niezly

pita. nie wiem jak poza w-wa, ale w w-wie mozna kupic. czesto w barach
arabskich (w barach a nie budach) sprzedaja.

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-05-23 18:00:32

Od: Tomasz P <t...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> pita. nie wiem jak poza w-wa, ale w w-wie mozna kupic. czesto w barach
> arabskich (w barach a nie budach) sprzedaja.

Jest w Bomi w Silver Screenie.

Tomek.

po powrocie z Arabii ...
fr."Teurgoula" zapiekany ryz z cynamonem inaczej (P)
Od Francuzow salatka (sos na bazie piwa i ser blue)
Dziwne wrażenie ;-)
tiramisu