Re: Być razem a mentalność niezgodności

21. Data: 2007-04-01 10:54:38

Temat: Re: Być razem a mentalność niezgodności
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com napisał(a):

(ciach bzdety)

Majka, miałaś rację. Apogeum choroby psychicznej.

E.

22. Data: 2007-04-02 10:51:42

Temat: Re: mentalność niezgodności
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik E. <e...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:euo31e$1ro$...@a...icm.edu.pl...
> m...@y...com napisał(a):

> Majka, miałaś rację. Apogeum choroby psychicznej.

"kto się przezywa..."
Znasz to "proszku E"? ;D

23. Data: 2007-04-02 16:27:16

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:euo31e$1ro$1@achot.icm.edu.pl>
E. <e...@o...pl> pisze:

> Majka, miałaś rację. Apogeum choroby psychicznej.

Mam wrażenie, że z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej.
W lutym jeszcze w miarę sensownie gadała.
W marcu już jej odpierdoliło.
A teraz to po prostu strach się bać.
Może w maju ulegnie samozniszczeniu? ;-)

--
Nixe

24. Data: 2007-04-02 20:04:29

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nixe <n...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eurat9$2jfv$...@n...mm.pl...
> [...]
> W marcu już jej odpierdoliło.
> A teraz to po prostu strach się bać.
> Może w maju ulegnie samozniszczeniu? ;-)

A wy byście piały z zachwytu...co? ;)
Rozczochrane jędze na miotłach... ;P

25. Data: 2007-04-02 21:06:14

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Apr 2, 6:27 pm, " Nixe" <n...@f...pl> wrote:

> Mam wrażenie, że z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej.
> W lutym jeszcze w miarę sensownie gadała.
> W marcu już jej odpierdoliło.
> A teraz to po prostu strach się bać.
> Może w maju ulegnie samozniszczeniu? ;-)

Ponieważ piszesz na temat - odpowiem (poza tym - jeszcze nie
powiedziałam Ci, że nie istniejesz, więc czasem z Tobą pogadam...).
Otóż:
W maju narodzę się może ponownie. I lepiej tu za mną nie przychodź, bo
się zarazisz dobrym stosunkiem do ludzi na kredyt i zaczniesz się do
nich uśmiechać... Chyba, że chcesz to załapać, to witam.

26. Data: 2007-04-02 22:11:22

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Apr 2, 11:06 pm, m...@y...com wrote:

> W maju narodzę się może ponownie. I lepiej tu za mną nie przychodź, bo
> się zarazisz dobrym stosunkiem do ludzi na kredyt i zaczniesz się do
> nich uśmiechać... Chyba, że chcesz to załapać, to witam.

Dziękuję za ocenę mojego postu - jest ona odpowiedzią.
Nie istniejesz.

27. Data: 2007-04-03 07:22:45

Od: Dusiołek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-04-01 12:54, z pojemnika oznaczonego 'E.' wydostała się
zewoluowana biomasa, która w mgnieniu oka pochłonęła parobka,
pozostawiając jedynie kalesony z metką ekskluzywnego GSu:

> Majka, miałaś rację. Apogeum choroby psychicznej.

Mów, co chcesz. Jak rodzina będzie następnym
razem pytała, co tak w nocy skowyczało na
wydmach, to z dziewięćdziesięcioprocentową
pewnością w głosie odpowiem, że to dzikie,
rozczochrane, niewyżyte seksualnie Eulalki
się marcują... ;p

--
Dusiołek
http://www.szpinak.prv.pl, http://www.gagatka.prv.pl

28. Data: 2007-04-03 08:53:34

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

> Ikselka jest jednym z najnormalniejszych człeków jakich tu na usenecie
> znalazłem.

Pozwolę sobie stwierdzić, ze nie świadczy to najlepiej o Twojej osobie :)

Loja

--
*Majkel, ty to ale jestes!*

29. Data: 2007-04-03 09:00:46

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com napisał(a):

> To nieprawda :-)

A wcale bo nie :D

> Nie tłumacz mi, na czym polega życie. Miałam chwile, kiedy chciałam
> się zabić z powodu takich, jak Ty. To przez moją nadwrażliwość.

Rotfl :)

> Tak, to warto pamiętać. Ja pamiętam. Moja rodzina pamięta. Pamięta
> Polska. A Ty chcesz, aby wszyscy nagle zapomnieli???

Idiotka :)

> W czym?

Sprawdź definicję.

> To nie egoizm, to akceptacja siebie. Polecam :-)

Egoizm i straszliwa głupota :)

> To nie jest grupa kuchenna.

Z każdej innej :)

> To grupa miłośników dobrej kuchni.
> Bardziej moja, niż Twoja. Nie zawłaszczaj.

Ooooo :)

> Ty wprowadzasz nienawiść

Jako te lemingi prawie że :)

> ja - muzykę, ciepło

O matko Rotfl jak stąd na Mazury :))))

> No, myślę cały czas.

Oooo, wydaje Ci się :)

> Jakoś tylko mam więcej przyjaciół dzięki temu.

Panslava i Sky'a - rzeczywiście, cała banda :)

> Wow - pierwsza pozytywna ocena!

To przez pomyłkę prawdopodobnie :)

Loja
(tak, nie lubię Cię)

--
*Majkel, ty to ale jestes!*

30. Data: 2007-04-03 23:18:41

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:eut4tu$5kp$...@n...news.tpi.pl...

> Pozwolę sobie stwierdzić, ze nie świadczy to najlepiej o Twojej osobie :)
>
> Loja

A twe opinie o mnie o ich bezstronności czy trafności... ;P

dyskusja o produktach spożywczych - płatne
"Narodowy Dzień Życia" -czyli bij nam dzwonie! ;)
Depresja niszczy nas i dzieci [artykuł+sonda]
Wspolne pieniadze.
Re: Być razem