Byczek i Wodnik

11. Data: 2004-02-05 18:14:21

Temat: Re: Byczek i Wodnik
Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

olka wrote:
> Użytkownik "Harmony Wroclaw" <b...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:bvthon$3kf$1@news.onet.pl...
>
> Nie mogę zrozumieć, jak można wierzyć w takie głupoty.O.

Mysle, ze wiekszosc z nas, jezeli nie kazdy, we wczesnych latach zycia z
niewielka wiedza na temat tegoz w jakis sposob lepiej czul sie przyszywajac
ludziom i sytuacjom latki, szufladkujac ich/je. I mysle, ze kiedy wiedza na
temat zycia i doswiadczenie zyciowe staja sie bogatsze tego typu
szufladkowanie jak np. znaki zodiaku staja sie niepotrzebne.
Ale to jeszcze nie powod, by nasmiewac sie z tych, ktorych doswiadczenia
zyciowe sa inne, niz nasze.
Kasia

12. Data: 2004-02-05 18:23:51

Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Na odwrót? Przecież pytanie padło właśnie o panie byczki i panów wodników.

Uh, przepraszam, rzeczywiście....
No to my jeszcze sie nie rozwiedlismy :)
Ola

13. Data: 2004-02-05 18:38:11

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 5 Feb 2004 17:58:30 +0100, na pl.soc.rodzina, olka napisał(a):

> Nie mogę zrozumieć, jak można wierzyć w takie głupoty.O.

Możesz udowodnić, że są to głupoty czy może tak Ci się tylko wydaje?

puchaty

--
"kryteria dojrzałości sa ulotne, jak zwierzęca woń puchatego" makaron

14. Data: 2004-02-05 19:53:58

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:

> Możesz udowodnić, że są to głupoty czy może tak Ci się tylko wydaje?

Ja moge (z astronomicznego punktu widzenia) i nawet robie strone na ten
temat. jak bedzie gotowa, to Cie zawiadomie.

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

15. Data: 2004-02-06 06:55:22

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chetnie wlacze sie do dyskusji mimo, ze nie mam nic do powiedzenia na temat
tego, co napisal(a) Dunia:

> Ja moge (z astronomicznego punktu widzenia) i nawet robie strone na ten
> temat. jak bedzie gotowa, to Cie zawiadomie.

Cieszę się. Tym bardziej, że mimo posiadanej wiedzy, nie krytykujesz.
Ciekaw jestem dowodu Olki.

puchaty

16. Data: 2004-02-06 06:57:27

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

tego, co napisal(a) puchaty:

> Chetnie wlacze sie do dyskusji mimo, ze nie mam nic do powiedzenia na temat

> Cieszę się. Tym bardziej, że mimo posiadanej wiedzy, nie krytykujesz.
> Ciekaw jestem dowodu Olki.

Twojej strony oczywiście również:-)

puchaty

17. Data: 2004-02-06 13:10:49

Od: "Harmony Wroclaw" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Na odwrót (ja- byk, mąz -wodnik)jest dobrze, ale to pewnie tylko
dlatego,
> ze ja ZUPEŁNIE nie wierzę w znaki Zodiaku.
> A mąż także nie.

A odpowiesz mi na pytanka:
Co stanowi największe problemy w Waszych związkach?
Jak wygląda życie codzienne?
Z zaakceptowaniem czego u Was partner mial największe problemy? Czego Wy nie
mogłyście zaakceptować u partnera?
Czy znacie podobne przypadki ze swojej rodziny (takie polaczenia znakow
zodiaku)?
Czy udalo im sie?

dzięki i pozdrawiam
H.

18. Data: 2004-02-06 13:40:48

Od: "Grzegorz S." <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olka" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Harmony Wroclaw" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Nie mogę zrozumieć, jak można wierzyć w takie głupoty.O.

To tak samo jak z Bogiem
Jedni w niego wierza inni nie
inni wierza w znaki zodiaku a pozostali nie
Kazdy w cos tam wierzy
w koncu jego sprawa i nie musisz tego rozumiec
Pozdrawiam
FotkoM

19. Data: 2004-02-06 20:46:56

Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A odpowiesz mi na pytanka:
> Co stanowi największe problemy w Waszych związkach?

My jestesmy w jednym związku! ze sobą!
Nie mamy jakichs dramatycznych problemów, o których warto pisaćć na psr.

> Jak wygląda życie codzienne?
Normalnie - wstajemy, kawa, praca, dzieci, zakupy, dzieci,praca, pogadamy
sobie, sen... mało czasu mamy dla siebie...

> Z zaakceptowaniem czego u Was partner mial największe problemy? Czego Wy
nie
> mogłyście zaakceptować u partnera?

Bo ja wiem....... (bardzo satysfakcjonujaca odpowiedź, ale nic mi nie
przychodzi do głowy:)

Ola

20. Data: 2004-02-18 17:21:32

Od: "Alina" <a...@p...one_nospam_t.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
im
> sie?
> Ja sie pol roku temu rozstalam ze Strzelcem - sprawa rozwodowa w toku.
Teraz
> juz wiem ze nie bylismy do siebie dopasowani. Jak szukam po znajomych to
> rozpadły sie 2 takie pary (rodzice kolezanki i kumpla) - z bardzo dlugim
> stażem, z dziećmi.
> Moze więc jednak coś w tych znakach zodiaku jest?
>
> Pozdrawiam
> H.
>
> PS. I przepraszam wszystkich niezainteresowanych horoskopami...
> Hann

Moi rodzice to tego typu para, mama -wodnik a ojciec byk. nienawidza się i
kłócą przy każdej okazji ale to mama jest w tym związku poszkodowana...

CFV1: pl.soc.dzieci.starsze (glosowanie)
Związek wg puchatego - bylo seks
Prezent dla kolegi
Samotność w związku
Kryzys w rodzinie: 17-latek na równi pochyłej...