Byle wszystkim do śmiechu :-/

1. Data: 2013-05-19 20:04:47

Temat: Byle wszystkim do śmiechu :-/
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=jEoW9GJqDe8
Co najgorsze śmiała się w najlepsze publika. Zamiast wstać i wyjść.
POZIOM!
:-///
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

2. Data: 2013-05-19 21:29:58

Temat: Re: Byle wszystkim do śmiechu :-/
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.youtube.com/watch?v=jEoW9GJqDe8
> Co najgorsze śmiała się w najlepsze publika. Zamiast wstać i wyjść.
> POZIOM!
> :-///

Żanada. Naprawdę kompletne zdziczenie.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

3. Data: 2013-05-19 22:28:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 May 2013 21:29:58 +0200, Chiron napisał(a):

> Żanada. Naprawdę kompletne zdziczenie.

Cóż się tutaj dziwić, skoro wielu robi sobie ubaw m.in. z ofiar katastrofy
smoleńskiej - "kaczka po smoleńsku" na pierwszym miejscu na tej liście...
To jest po prostu rozkład wartości, degrengolada, mentalny obornik.

4. Data: 2013-05-20 11:01:33

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-19 20:04, Ikselka pisze:
> http://www.youtube.com/watch?v=jEoW9GJqDe8
> Co najgorsze śmiała się w najlepsze publika. Zamiast wstać i wyjść.
> POZIOM!
> :-///
Bo ja wiem, można to postrzegać jako żartobliwą odpowiedź na propagandę
sukcesu głoszona przez rząd.

5. Data: 2013-05-20 12:47:41

Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Trybun" <Y...@y...com> schrieb im Newsbeitrag
> Bo ja wiem, można to postrzegać jako żartobliwą odpowiedź na propagandę
> sukcesu głoszona przez rząd.

Nawet mój provider automatycznie blokuje tą debilkę Ikselkę. Więc proszę,
przestańcie ją wyciągac z KF-a

6. Data: 2013-05-20 13:01:20

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-20 12:47, Janek Wlodak pisze:

> "Trybun" <Y...@y...com> schrieb im Newsbeitrag
>
> Nawet mój provider automatycznie blokuje tą debilkę Ikselkę. Więc
> proszę, przestańcie ją wyciągac z KF-a

Egoista, Twój provaider najwyraźniej chce mieć Ikselkę tylko dla siebie.

7. Data: 2013-05-20 13:21:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 May 2013 11:01:33 +0200, Trybun napisał(a):

> Bo ja wiem, można to postrzegać jako żartobliwą odpowiedź na propagandę
> sukcesu głoszona przez rząd.

Naśmiewanie się ze śmierci małej Madzi z Sosnowca???

8. Data: 2013-05-20 13:38:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 May 2013 12:47:41 +0200, Janek Wlodak napisał(a):

> "Trybun" <Y...@y...com> schrieb im Newsbeitrag
>
> Nawet mój provider automatycznie blokuje tą debilkę Ikselkę. Więc proszę,
> przestańcie ją wyciągac z KF-a

"Nawet twój provider"? - to musi jest wielki dla ciebie "ałtoryted" "DDD

9. Data: 2013-05-20 13:40:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 May 2013 13:01:20 +0200, Trybun napisał(a):

> Egoista, Twój provaider najwyraźniej chce mieć Ikselkę tylko dla siebie.

Hołk :-)

10. Data: 2013-05-20 15:57:01

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.youtube.com/watch?v=jEoW9GJqDe8
> Co najgorsze śmiała się w najlepsze publika. Zamiast wstać i wyjść.
> POZIOM!
> :-///

Ale zakumała, że cytowali SE?
Ale dzięki za linka. Tekst o braciach, co wynaleźli drzwi, dobry.

No i jeden facet poszedl w slady Anieliny J...
Znalazłem! :)
Co Jezus kazał robić z pedofiami.
No co się oburzacie katoliczki?
Największe święto narodowe Francuzów.