Bulki pizzowe Adioli, parowki w ciescie (?), i chleb Fiony

1. Data: 2003-11-17 13:36:20

Temat: Bulki pizzowe Adioli, parowki w ciescie (?), i chleb Fiony
Od: "Niteczka" <n...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chce serdecznie podziekowac za te przepisy. Wszystko wyszlo tak jak powinno-
to chyba tydzien udanego ciasta drozdzowego.

Parowki w ciescie wyszly smaczne, jedynie juz wiem, ze nie wybiore wiecej
Pysznych z Morlin, ciezko nam bylo po nich, i same kielbaski pelne pyr.
Nastepnym razem wezme Morlinki dla dzieci. sa tez Morlinki z serem w srodku-
mysle, ze swietnie sie nadaja. Ciasto latwe w wykonaniu, szybkie i smaczne.
Jakbym miala parapetowe, to wlasnie takie parowki bym zaserwowala.

Potem przyszla kolej na buleczki pizzowe Adioli. Ciasto szybko sie
zagniotlo, pieknie wyroslo. Same buleczki wygladaja apetycznie, i sa bardzo
bardzo smaczne zarowno na cieplo, jak i na zimno.

Dzisiaj natomiast upieklam chleb Fiony, scisle wg. przepisu dodajac otreby,
plus troszke kminku mielonego. Pieknie wyroslo, robi sie szybko,skorka po
upieczeniu chrupiaca, chleb przeszedl moje najsmielsze oczekiwania.

Tak wiec w tym tygodniu wypieki drozdzowe mi wychodza:)

Nastepna w wykonaniu strucla drezdenska.

Dziekuje jeszcze raz za pyszne przepisy!

Niteczka

1. Data: 2003-11-17 13:42:03

Od: "Adamo Il." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niteczka" <n...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
smaczne.
> Jakbym miala parapetowe, to wlasnie takie parowki bym zaserwowala.

a te parówki, to który przepis?

Pozdrawiam,
Adam

1. Data: 2003-11-17 13:53:05

Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niteczka" <n...@r...pl> napisał w wiadomości
> Dzisiaj natomiast upieklam chleb Fiony, scisle wg. przepisu dodajac
otreby,
> plus troszke kminku mielonego.

A czy można dodać zamiast otrąb grubo zmielone płatki owsiane?

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-11-17 14:11:35

Od: "Niteczka" <n...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a te parówki, to który przepis?

Wklejam:

"200 g twarozku homogenizowanego (naturalnego)
6 lyzek mleka
6 lyzek oleju
1 lyzeczka soli
300 g maki
1 proszek do pieczenia

Z powyzszych skladnikow zagniesc ciasto, dokladnie wyrobic i rozwalkowac
cieniutko jak na pierogi. Pokroic na prostokaty w zaleznosci od wielkosci
parowek. Najlepsze sa male (krotkie) parowki, ja stosuje zazwyczaj Pyszne z
Morlin. Zawijac parowki w ciasto i piec w piekarniku na zloty kolor (ok. 220
stopni).
Mozna parowki owinac plastrem sera, co znacznie podwyzszy walory smakowe,
jednakze ser lubi wyplywac. Mozna tez na parowki polozyc po plasterku sera.
Podawac z keczupem lub majonezem lub musztarda, jak kto lubi!"

Pozdrowienia!

Niteczka

1. Data: 2003-11-17 14:13:01

Od: "Niteczka" <n...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy można dodać zamiast otrąb grubo zmielone płatki owsiane?

Trzebaby bylo Fiony zapytac, tez o tym myslalam....ale chleb jest warty
polecenia, bo roboty przy nim nic, a efekt koncowy niezwykle smaczny...:)

Pozdrowienia!
Niteczka

1. Data: 2003-11-17 15:35:53

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "200 g twarozku homogenizowanego (naturalnego)
> 6 lyzek mleka
> 6 lyzek oleju
> 1 lyzeczka soli
> 300 g maki
> 1 proszek do pieczenia
Na ile parowek taka ilosc ciasta wychodzi?

Zofia Gebert

1. Data: 2003-11-17 15:47:35

Temat: Było:Bułki pizzowe Jest:chleb z płatkami
Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzebaby bylo Fiony zapytac, tez o tym myslalam....

Zaryzykowałam i piecze się u mnie w piekarniku chleb pszenno - owsiany z
ziołami. Zobaczymy, co wylezie.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-11-17 15:53:02

Od: "Niteczka" <n...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja odpowiedz bedzie zawila - tyle co w jednym opakowaniu kielbasek
pysznych plus dwie sztuki. Nie pamietam ile jest w opakowaniu kielbasek.

Pozdrowienia!

Niteczka

1. Data: 2003-11-17 16:30:08

Temat: Re: Było:Bułki pizzowe Jest:chleb z płatkami
Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bpaqrm$dem$1@inews.gazeta.pl...
> Zaryzykowałam i piecze się u mnie w piekarniku chleb pszenno - owsiany z
> ziołami. Zobaczymy, co wylezie.

O ja p*!

Ale pycha!

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-11-17 16:37:17

Od: "Ani" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaryzykowałam i piecze się u mnie w piekarniku chleb pszenno - owsiany z
> ziołami. Zobaczymy, co wylezie.

Oj w niejednym domu sie dzisiaj zapach pieczonego chleba roznosi.... :D

pozdrawiam smakowicie,
Ani

Gotowanie ryży
Zaprawione jagody