C.d.- pożegnajmy razem lato

1. Data: 2004-08-29 20:37:25

Temat: C.d.- pożegnajmy razem lato
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla tych, którzy pokonując rzeczywiste i wymyślone problemy :-), zamierzają
spotkać się u nas w najbliższą sobotę, garść dodatkowych informacji.
Zbiórka jest przewidziana na godz. 11.00. Pogoda obiecana :-).
Jadący z kierunku Warszawy i Lublina kierują się w Kozienicach na
Sandomierz-Tarnobrzeg (2 rondo za wiaduktem i stacją CPN w miejscowości
Aleksandrówka). Jadący od Radomia na tym samym rondzie (w tym wypadku przed
dojazdem do Kozienic) kierują się na Tarnobrzeg. Pierwsza krzyżówka na
trasie to Kociołki. Na krzyżówce skręcamy w lewo. Zaraz niedaleko za szkołą
jest nasz dom nr 7A.

Jeśli są jakieś problemy, czy wątpliwości, to chętnie je rozwieję na priva.
Serdecznie zapraszamy :-).

Z pozdrowieniami, Maria z Andrzejem

2. Data: 2004-08-30 11:47:02

Temat: Re: C.d.- pożegnajmy razem lato
Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria z Andrzejem zaprosili na spotkanie w okolicy Kozienic - Kociołki:

> u nas w najbliższą sobotę, (...)
> Zbiórka jest przewidziana na godz. 11.00. Pogoda obiecana :-).

Podtrzymuję swoja wolę wyjazdu celem pożegnania lata tudzież ograbienia
Marii z białych kwiatów. ;-)

Może przywieźć coś ze sobą z listy, którą "zapodałem" na grupie przed
spotkaniem u Jagody?
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
ec.ogrody&aid=31696703

Może jakieś inne "chciejstwa" ?

Pozdrawiam chetnie, :-)
Zbyszek

3. Data: 2004-08-30 17:56:02

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> napisał w
wiadomości news:6c34.0000030a.413313b5@newsgate.onet.pl...
> Podtrzymuję swoja wolę wyjazdu celem pożegnania lata tudzież ograbienia
> Marii z białych kwiatów. ;-)

Jako że kwiaty w tej chwili prezentują w większości jesienną zieleń, a biało
kwitną jeszcze tylko goryczki, penstemon i astry, to bez mojej dobrej woli
ograbienie może być problematyczne ;-)

> Może jakieś inne "chciejstwa" ?

Tak, jedno, za to ważne - żeby się znów spotkać, pobyć razem i pogadać :-).

Z pozdrowieniami, Maria

4. Data: 2004-08-31 07:16:15

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg wrote:
(...)

> Jako że kwiaty w tej chwili prezentują w większości jesienną zieleń, a biało
> kwitną jeszcze tylko goryczki, penstemon i astry, to bez mojej dobrej woli
> ograbienie może być problematyczne ;-)

Jakie goryczki (poza tybetańską) kwitną biało?
I przy okazji, jakie funkie kwitną biało?
choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

5. Data: 2004-08-31 08:32:38

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Jakie goryczki (poza tybetańską) kwitną biało?

Np. G. sino-ornata 'Alba'.

> I przy okazji, jakie funkie kwitną biało?

H. plantaginea.

Z pozdrowieniami, Maria

6. Data: 2004-08-31 08:42:16

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> Maria Maciąg wrote:
> (...)

> I przy okazji, jakie funkie kwitną biało?

Plantaginea - kwitnie teraz i pachnie coś a la biała lilia.
http://www.mobot.org/gardeninghelp/plantfinder/Plant
.asp?code=D320

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2004-08-31 10:01:28

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg wrote:

> Np. G. sino-ornata 'Alba'.

Chińska? Czyli blisko tej tybetańskiej. Mam taką niebieską.

> H. plantaginea.

Śliczna, dzieki za dokształcenie.

8. Data: 2004-08-31 10:07:08

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Plantaginea - kwitnie teraz i pachnie coś a la biała lilia.
> http://www.mobot.org/gardeninghelp/plantfinder/Plant
.asp?code=D320

Śliczna jest, już obejrzałam i zachorowałam. A przy okazji
zobaczyłam ile jest różnych host... Może zamówić w kwietniku?
I jak zidentyfikować te, które już mam i nie wiem jak się
nazywaja? :-) Bez tego muszę kupować osobiście.

9. Data: 2004-08-31 10:08:45

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chińska? Czyli blisko tej tybetańskiej. Mam taką niebieską.

Ja też, dwie bardzo duże kępy. Skalniak jest teraz od nich niebieski :)

> Śliczna, dzieki za dokształcenie.
Nie ma za co. Ja też się dokształcam :).

Z pozdrowieniami, Maria

10. Data: 2004-08-31 10:23:28

Od: "moni" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Ja też, dwie bardzo duże kępy. Skalniak jest teraz od nich niebieski :)

> Nie ma za co. Ja też się dokształcam :).
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Czesc,

mam jakas goryczke kwitnaca jesienia ale rosnie ledwie co.
W zwiazku z tym mam pytanie jaka pielegnowac te goryczke?
Jakie lubi srodowisko, glebe, z jakimi roslinami rosnie najlepiej.

Pozdr.
moni.

hortensja ogrodowa
oswietlenie ogrodowej choinki