Re: CAŁA PRAWDA o żarówkach energooszczędnych!

Data: 2014-11-28 23:33:40
Temat: Re: CAŁA PRAWDA o żarówkach energooszczędnych!
Od: Fragi <s...@o...pl>

Dnia Fri, 28 Nov 2014 20:41:57 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

&v=SsbaZSmBgNY

> Napiszesz, co takiego szkodliwego Twoje oczy muszą oglądać ?
> :-)))

Nie muszą oglądać, ponieważ nie tylko to jest dla nich szkodliwe (chociaż
gapienie się w monitor komputera przez kilkanaście godzin dziennie
najzdrowsze dla oczu nie jest :). Ale nie to miałam na myśli. Jako osoba
chyba zdrowa zapewne nie wiesz, jak szkodliwe działanie na wzrok mają pewne
leki. Jednak ratują życie, wiec korzyści z ich stosowania przewyższają
ryzyko.

> Jakie zdrowotne?

W skrócie - zminimalizowane promieniowanie UV, które w przpadku pewnych
chorób jest _ogromnym_ zagrożeniem. Dla życia. Daltego też korzyści
wynikające ze stosowanie żarówek led w przypadku pewnych chorób
przewyższają ich ewentualne szkodliwe działanie na wzrok.

M.