CASUS TRYNKIEWICZA przeciw nam!

1. Data: 2014-02-18 00:17:50

Temat: CASUS TRYNKIEWICZA przeciw nam!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaznaczam: uważam jak wszyscy, że Trynkiewicz to potwór - nie ma dwóch
zdań.

Tyle że gdyby go chciano udupić, zrobiono by to bardzo łatwo, a już
najłatwiej byłoby go "zmusić" do samobójstwa np, jak to już
"przerabialiśmy" czytając o więziennych "samobójstwach" świadków w sprawie
o zabójstwo Papały, Olewnika itp. :-/

Ale nie, Trynkiewicz jest tu potrzebny ŻYWY! Do czego?

Pod pretekstem udupienia potwora "na dłużej" najprawdopodobniej powstanie
ustawa pozwalajaca (nawet pomimo odbycia wydanego przez sąd prawomocnego
wyroku) udupić go _na jak długo się Władzy zachce_.

Wy ludzie sobie sprawy nie zdajecie, do czego to wszystko prowadzi.
Trynkiewicz w tym wszystkim to tylko pretekst, mały przyczynek do wielkiej
sprawy: jeśli przeforsują ustawę, to będzie to harakiri dla prawa i narodu
polskiego, wejdzie bowiem prawo buszu, które pozwoli _zamknąc dowolną
osobę_, czyli po prostu KAŻDEGO z nas, tylko dlatego, że ktoś tam gdzieś
wyżej stwierdzi "zamknąć, bo tak" !

Było tego dosyć za Stalina - "psychuszki" były pełne "dysydentów", czyli
najczęściej zwyczajnych Bogu ducha winnych ludzi, którzy mieli pecha i
komuś "ustawionemu" w czymś podpadli. Trzymani potem latami w zamknięciu,
faszerowani ogłupiającymi lekami, wraki ludzkie bez przeszłości i
przyszłości!

TEGO CHCE POLSKI NARÓD dla siebie i swych dzieci???

2. Data: 2014-02-20 15:50:52

Temat: Re: CASUS TRYNKIEWICZA przeciw nam!
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 18 lutego 2014 00:17:50 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
>
> przyszłości!
>

> TEGO CHCE POLSKI NARÓD dla siebie i swych dzieci???

Wszystko można wykorzystać dla własnego pożytku duchowego.
Taka sytuacja WYMUSI poszukiwanie REALNYCH fundamentow
wewnętrznej osobistej ludzkiej wolności. I jest ona możliwa
w KAZDYCH warunkach. Nawet w Oświęcimiu -dowodem O. Kolbe.
Zacznij w końcu myśleć takimi kategoriami inaczej spiskowa
mogiła intelektu i klincz osobowości w uścisku kleszczy
paranoicznego lęku wynikłego z instynktu samozachowawczego.

3. Data: 2014-02-20 16:32:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Feb 2014 06:50:52 -0800 (PST), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
> mogiła intelektu i klincz osobowości w uścisku kleszczy
> paranoicznego lęku wynikłego z instynktu samozachowawczego.

Marne to dla mnie pocieszenie, kiedy np zamkną moje dzieci tylko po to, aby
im odebrać ich dzieci... Vide niedawny film w tv, gdzie kobiecie odebrano
trójkę, bo ktoś wysoko postawiony miał na nie chrapkę, majac też
odpowiednie kontakty z wymiarem tzw "sprawiedliwości"...

4. Data: 2014-02-20 17:34:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-20 15:50, m...@g...com pisze:

> [...]
> mogiła intelektu i klincz osobowości w uścisku kleszczy
> paranoicznego lęku wynikłego z instynktu samozachowawczego.

Albo inaczej - życie w ciągłym lęku oraz doszukiwaniu się pułapek
zniewala najbardziej. Zwłaszcza umysł.

Ewa

5. Data: 2014-02-20 18:42:27

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo inaczej - życie w ciągłym lęku oraz doszukiwaniu się pułapek
> zniewala najbardziej. Zwłaszcza umysł.

o - wypatrzyłaś - kolejną pułapke :)))

albo inaczej - zniewolony umysł
- żyje w ciągłym lęku :)))

jest faktem, że lęk jest miarą/wskaźnikiem
wyłączenia samodzielnego/abstrakcyjnego
myślenia - w skrajnym wypadku prowadzi
do omdlenia lub nawet śmierci

jednak czy jest przyczyną czy skutkiem ?
( jak np. gorączka ? )
czy werbalne apelowanie o brak lęku ma sens ?
(nadmierną gorączke trzeba zbijać - ale co do zasady
likwidacja objawów nie rozwiązuje problemu)

w kwesti doszukiwania się...
jak dówch doszukuje się pułapek
to może to oznaczać coś innego
zależnie od stanu tej doszukjącej
sie osoby ? :)))))

ps.
jakby co - to już "Ją" obejrzałem :))

6. Data: 2014-02-20 19:10:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Feb 2014 18:42:27 +0100, intuicjonista napisał(a):

> albo inaczej - zniewolony umysł
> - żyje w ciągłym lęku :)))

Masz umysł wolny, jak widzę.
Od umiejętności przewidywania na podstawie historii...

"Dwóje z lekcji historii pisane są na skórze narodów."
"Naród, który nie zna swej historii skazany jest na jej powtórne
przeżycie."
Ktoś tam.

7. Data: 2014-02-20 19:17:39

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz umysł wolny, jak widzę.
> Od umiejętności przewidywania na podstawie historii...

IXi to było - by Ciebie poprzeć :))))
ale tak widzisz - jak potrafisz :)))

8. Data: 2014-02-20 19:31:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Feb 2014 19:17:39 +0100, intuicjonista napisał(a):

> IXi to było - by Ciebie poprzeć :))))
> ale tak widzisz - jak potrafisz :)))

Nie nie - jak piszesz, tak czytam.

9. Data: 2014-02-20 20:01:36

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Thu, 20 Feb 2014 19:17:39 +0100, intuicjonista napisał(a):

> Nie nie - jak piszesz, tak czytam.

:))))

10. Data: 2014-02-20 20:31:48

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "intuicjonista" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> Dnia Thu, 20 Feb 2014 19:17:39 +0100, intuicjonista napisał(a):

> Nie nie - jak piszesz, tak czytam.

:))))

dla ułatwienia - dodam swój cytat z 2014.01.24 godz 12:45

<<
Ustawa o zamykaniu do psychiatryka - już gotowa.

Teraz wystarczy go posadzić na 3 miesiące za przechodzenie
jezdni w złym miejscu i dalej prosto :)))))

więc gdybyś czytała jak deklarujesz to byś ..... :))))

Francuski rząd opoką uczciwości!
W POlsce wiecej samobójców niz ofiar wypadków komunikacyjnych
Nie daj się oszustom!
Nie daj się oszustom!
"W przedsionku piekła"-Der Spiegel o mafijnej tosyczno-radioaktywnej włoskiej Kampanii