CASUS TRYNKIEWICZA przeciw nam!

11. Data: 2014-02-20 21:02:35

Temat: Re: CASUS TRYNKIEWICZA przeciw nam!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :))))
>
> dla ułatwienia - dodam swój cytat z 2014.01.24 godz 12:45
>
> <<
> Ustawa o zamykaniu do psychiatryka - już gotowa.
>
> Teraz wystarczy go posadzić na 3 miesiące za przechodzenie
> jezdni w złym miejscu i dalej prosto :)))))
>>>

> więc gdybyś czytała jak deklarujesz to byś ..... :))))

Czytam jak piszesz, no ale nie WSZYSTKO 3333-)

12. Data: 2014-02-20 22:05:13

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Thu, 20 Feb 2014 20:31:48 +0100, intuicjonista napisał(a):
> Czytam jak piszesz, no ale nie WSZYSTKO 3333-)
OK - tak też sobie właśnie pomyślałem :)))))

13. Data: 2014-02-20 23:12:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-20 18:42, intuicjonista pisze:

> o - wypatrzyłaś - kolejną pułapke :)))

Hi hi :)

> albo inaczej - zniewolony umysł
> - żyje w ciągłym lęku :)))
>
> jest faktem, że lęk jest miarą/wskaźnikiem
> wyłączenia samodzielnego/abstrakcyjnego
> myślenia - w skrajnym wypadku prowadzi
> do omdlenia lub nawet śmierci
>
> jednak czy jest przyczyną czy skutkiem ?

Też się zastanawiam. Nie wiem. Sądzę, że to może być sprzężenie zwrotne.

> ( jak np. gorączka ? )
> czy werbalne apelowanie o brak lęku ma sens ?

Nie chodzi o drugą skrajność. Chodzi o rzetelność. Bez popadania w
histerię i/lub inną egzaltację.
O, np. tej pani profesor słucham w tytułowej sprawie i się w pełni z nią
od początku zgadzam (jak zresztą w wielu innych kwestiach, w których się
wypowiada/ła):

http://wyborcza.pl/10,126968,15495035,Min__Biernacki
_dal_ciala_w_sprawie_Mariusza_T__Prof_.html

> (nadmierną gorączke trzeba zbijać - ale co do zasady
> likwidacja objawów nie rozwiązuje problemu)
>
> w kwesti doszukiwania się...
> jak dówch doszukuje się pułapek
> to może to oznaczać coś innego
> zależnie od stanu tej doszukjącej
> sie osoby ? :)))))

Polecam "Pułapki umysłu" (stare odcinki dostępne na youtube, nowe na
Discovery Science). Nie jest to może nadzwyczaj naukowy program, ale co
nieco może uzmysłowić w kwestii także zbiorowych złudzeń. ;)))

> ps.
> jakby co - to już "Ją" obejrzałem :))

Ale czy już rozebrałeś? ;)))
Podobał się?

Ewa

14. Data: 2014-02-20 23:13:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-20 19:17, intuicjonista pisze:

> IXi to było - by Ciebie poprzeć :))))
> ale tak widzisz - jak potrafisz :)))

He he, pułapka. ;)

Ewa

15. Data: 2014-02-21 00:07:21

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2014-02-20 18:42, intuicjonista pisze:
..
> [...]

> wypowiada/ła):
>
> http://wyborcza.pl/10,126968,15495035,Min__Biernacki
_dal_ciala_w_sprawie_Mariusza_T__Prof_.html

no ładnie Pani owa mówi - tylko - co z tego ?

A w temacie niestety - znowu szachy - pięknie sie bronił -
ale sytuacja była z góry ustawiona/zaplanowana - musiał przegrać.
:))))

Jak będzie szum - wycofają ustawe ( i potem wrócą) - jak nie to
zostanie. Użyje się jej jak będzie trzeba do zupełnie innych celów.

> Polecam "Pułapki umysłu" (stare odcinki dostępne na youtube, nowe na
> Discovery Science). Nie jest to może nadzwyczaj naukowy program, ale co
> nieco może uzmysłowić w kwestii także zbiorowych złudzeń. ;)))

OK - rozumiem
ale mi chodziło o to, że ktoś może doszukiwać się pułapek
ze strachu - i podtrzymywać stanu lękowy ( jak np. kierowca
podtrzymuje poziom adrenaliny)
Kto inny w celu walki ze złem - czyli bez motywacji
lękowej - wręcz przeciwnie. Ma odwage zobaczyć
rzeczy jakimi są i sie nie przestraszyć.

Nie oceniam kto ma racje tylko pokazuje:
To samo dziłanie - odbiór rzeczywistości
ale zupełnie inne wewnętrzne nastawienie.
Pochodzace nie z zewnątrz ale z wewnątrz.

> Ale czy już rozebrałeś? ;)))
> Podobał się?

udało mi sie nie usnąć - ale musiałem walczyć :)))))

w sprawie rozbierania :))
taka jakoś mało sexi ta produkcja ?
Ale jak się przymruży oczy
to zawsze coś się da znaleźć :))))

16. Data: 2014-02-21 04:44:22

Od: Miriam <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 20 lutego 2014 21:02:35 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Czytam jak piszesz, no ale nie WSZYSTKO 3333-)
>
> --
>
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

Tu trochę Ikselka ma racje i trochę nie ma.
Dlaczego ma?
Bo prawo nie działa wstecz, a tu nagle działa, czyli jeszcze raz jest skazany bez
powodu i tu non stop Helsinki protestują i mają racje. Przy takiej polskiej
nienawiści i ciągłym pomawianianiu , mamy kraj w którym siedzi najwięcej w europie ,
a nawet represyjnej prawnie ameryce, a statystyki wykazują spadek przestępczości,
czyli dziwnym trafem jest mniej przestępstw a więcej osadzonych i to nie jest dziwne
iż znowu statystyki pokazują że co czwarty siedzi niewinnie, niszczy się
przedsiębiorców jak przykładowy Kulczyk, którego non stop zatrzymywali bo się
dorobił, bez dowodów jakiejkolwiek winy. Dużo postawionych mężów tak też pozbywa się
żon, zamiast rozwodu, kolega ortopedy jest psychiatra i żona trafia w kaftan. Mamy
ogromną ilość nadurzyć i się jeszcze im drogę otwiera na oścież.
Dlaczego nie ma racji?
Po drugie, Ikselka nie ma racji bo w programie politycznym pisu stoi jak wół i już
tak było za Ziobry , że politycy nadzorują prokuratury, czyli naruszanie
niezawisłości w demokratycznym podobno państwie, jak też nieżyjący prezydent
wprowadził że można kogoś zamknąć z pomówienia i teraz ile jadu i bzdur wymyślili
tylko na Owsiaka?

17. Data: 2014-02-21 10:32:55

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>udało mi sie nie usnąć - ale musiałem walczyć :)))))

>w sprawie rozbierania :))
>taka jakoś mało sexi ta produkcja ?

No zebrałem się i rozebrałem pierwsza wrastwę:

IMO mamy tu opis kontaktu ludzi z obcą/inną
inteligencją.Ta inteligencja nas spotyka
obserwuje/poznaje i odchodzi.
Coś jak chłopczyk , który spotyka w lesie
mrowisko - popatrzy sobie i idzie dalej.
Przyczyną jest różnica poziomów/zainteresowań.

Z grubsza mamy trzy osie/elementy tworzace film.

Zatomizowane społeczeństwo zombich.
Infantylnych osobników bez zainteresowań
wzajemnych kontaktów,dzieci, seksu, roślin,zwierząt.
Głębia przeżyć i bogactwo intelektualne powala :))))

Inteligencje jaka pojawia się rozwija i odchodzi.

Element niestrwałości/powierzchowności kontaktów
między ludźmi. W stylu ludzie na różnym poziomie
(etapie) rozwoju nie mogą być razem. Rozjeżdzają się
jak samochody jadące z inna prędkością. Taka analogia
do spotkań inteligencji - i sugestia czegoś w rodzaju
ogólnego prawa natury ?

Scenariusz jest chyba stary. Bo moda na "dopisz jedną linię
własną ręką - kilka słów doprawdy nic wielkiego ...",
rozwinięcie (kiedyś mdnych) gazetowych kącików porad
czy określenie OS (system a nie program ), Alan Watts
- to wszystko stare czasy.

Wtedy AI było modne i sprawdzianem miał być test Turinga.
Jednak zarzut dla takiej AI był , że może i dobrze
kombinuje (gra w szachy :))) ) ale nie ma uczuć więc
to tylko lepszy klakulator.
Autor zapewne chciał nas przekonac, że mówi o prawdziwej
inteligencji - czyli takiej co nie tylko gada ale ma uczucia.
Aby to pokazać - musiał ludzi sprawadzić do emocjonalnych
prymitywów - co i zrobił - tworząc karykaturalne
stosunki między ludzkie.I na tym tle pokazać,że mowa
o prawdziwej inteligencji.
Co zamierzył to i zorbił a wyszło jak wyszło.

Reżyser/scenarzysta główny motyw spotkania z obcą
inteligencją - w sumie pominął - jako mało filmowy
i już niezbyt modny. Skupił sie na elemntach pobocznych
ale bardziej filmowych. Całość w rezultacie zrobiła
się byle jaka. Choć spoeczęństwo zombich i mijanie się
ludzi to są problemy realne i ciekawe to ich pokazanie
jest tu IMO nie pełne - takie papierowe/komiksowe.

Rozebrane przed włożeniem do wanny - czy po wyjęciu
będzie to samo ? Chyba tak ale.... ? :)))

18. Data: 2014-02-21 11:12:14

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-21 10:32, intuicjonista pisze:

> [...]
> jak samochody jadące z inna prędkością. Taka analogia
> do spotkań inteligencji - i sugestia czegoś w rodzaju

To widzę, że nasz odbiór jest bardzo zbliżony, przynajmniej do tego
momentu. Super! Bo indziej mnie nie rozumieją. ;)))

> [...]
> Jednak zarzut dla takiej AI był , że może i dobrze
> kombinuje (gra w szachy :))) ) ale nie ma uczuć więc

Powyższe pomijam, bo mało się orientuję w historii tej kwestii (AI), a
czas mnie goni.

> [...]
> stosunki między ludzkie.I na tym tle pokazać,że mowa
> o prawdziwej inteligencji.
> Co zamierzył to i zorbił a wyszło jak wyszło.

Ja myślę, że autor (reżyser, scenarzysta) miał w zamierzeniu pokazać, że
jesteśmy jako ludzie rozpracowywalni aż do końca, łącznie ze swoimi
emocjami, uczuciami, przeżyciami także tymi zmysłowymi. Coś w tym jest,
a przynajmniej w ludzkim dążeniu do tego (przeintelektualizowanie i
naukowe podejście do wszystkiego).

> [...]
> ludzi to są problemy realne i ciekawe to ich pokazanie
> jest tu IMO nie pełne - takie papierowe/komiksowe.

No i tu mam wątpliwość - czy "tak wyszło" (byle jak), czy taki właśnie
był zamiar, żeby miało się poczucie bylejakości, pustki.

> Rozebrane przed włożeniem do wanny - czy po wyjęciu
> będzie to samo ? Chyba tak ale.... ? :)))

Malowana lala? ;)))

Ewa

19. Data: 2014-02-21 12:01:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Feb 2014 19:44:22 -0800 (PST), Miriam napisał(a):

> [...]
ogromną ilość nadurzyć i się jeszcze im drogę otwiera na oścież.

Dokładnie. A będzie tylko gorzej.

> [...]
tak było za Ziobry , że politycy nadzorują prokuratury, czyli naruszanie
niezawisłości w demokratycznym podobno państwie,

Co nie ma racji? - przecież też nie jestem za tym. Ale z drugiej strony KTO
ma je nadzorować? Nie moze to być władza poza wszelką kontrolą. Czy ma być
z prokuraturą tak jak z Sądem Lekarskim, któremu podlegają lekarze i w zw.
z tym żadnego "swojego" nie skazał?

> jak też nieżyjący prezydent wprowadził że można kogoś zamknąć z pomówienia i teraz
ile jadu i bzdur wymyślili tylko na Owsiaka?

Z Owsiakiem to się dopiero okaże, czy bzdury - nie tam opowieści i krzyki,
lecz dokładnie rozliczony i sprawdzony być MUSI, bo obraca ogromnymi
pieniędzmi z DAROWIZN.

20. Data: 2014-02-21 12:09:28

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To widzę, że nasz odbiór jest bardzo zbliżony, przynajmniej do tego
> momentu. Super! Bo indziej mnie nie rozumieją. ;)))

no widzisz - jakies wirtualne AI - które Cie zrozumie
da się znaleźć :)))))))))))))

> Powyższe pomijam, bo mało się orientuję w historii tej kwestii (AI), a
> czas mnie goni.

no i tu jest problem - bo to IMO - główne przesłanie filmu

> [...]

> No i tu mam wątpliwość - czy "tak wyszło" (byle jak), czy taki właśnie
> był zamiar, żeby miało się poczucie bylejakości, pustki.

no dla normalnego cżłowieka - to i owszem
ale to też część tej filozofii

hm.. ale to właśnie miało byc przeintelektualizowane
Jedyne nawzisko - Alan Watts - to swego czasu modna/kultowa
w pewnych środowiskach postać
http://pl.wikipedia.org/wiki/Alan_Watts

<<
W wielu późniejszych publikacjach, zwłaszcza Beyond Teology i książki Taboo Against
Knowing Who You Are, Watts
przedstawił wizję świata, opierając się na hinduizmie, filozofii Chin, panteizmie i
nauce współczesnej,
w których twierdzi, że wszechświat składa się z kosmicznej zabawy w chowanego (Maja),

ukrywając się nieustannie, stając się wszystkimi żywymi i nieożywionymi rzeczami we
wszechświecie,
nie będąc świadomym czym naprawdę jest; Ostateczny rezultat jest taki, że wszyscy
jesteśmy
TYM w przebraniu. W tej wizji świata, Watts twierdzi, że nasza koncepcja
Nas jako "ja w torbie skóry" jest mitem, podmioty które nazywamy odrębnymi
"rzeczami" są jedynie częścią całości.

> Malowana lala? ;)))

no bo ten poziom AI to chyba taki kolejny przebieraniec
- symbol Boga - panteistycznego
Ale może tu juz szoruje razem ze skórą
więc sie niebęde upierał :)))))))

Francuski rząd opoką uczciwości!
W POlsce wiecej samobójców niz ofiar wypadków komunikacyjnych
Nie daj się oszustom!
Nie daj się oszustom!
"W przedsionku piekła"-Der Spiegel o mafijnej tosyczno-radioaktywnej włoskiej Kampanii