CASUS TRYNKIEWICZA przeciw nam!

71. Data: 2014-03-10 18:51:50

Temat: Re: CASUS TRYNKIEWICZA przeciw nam!
Od: "intuicjonista" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ghila3s4m9zg.kf0h15ryj9o1.dlg@40tude.net...
> Dnia Mon, 10 Mar 2014 11:45:21 +0100, intuicjonista napisał(a):
> Chyba tylko faceci-dzieci. Nie zauważyłam, aby się MŚK zajmował ponad miarę
> zwykłego zainteresowania żadnym technicznym cudeńkiem... a już żeby
> traktować je jak fetysz to ju z absolutnie - ot, jest to jest, będą inne
> nowości co rusz.

to chyba oczywiste,że Twój MŚK jest wyjątkowy :))))

a ja tu marudze o zwykłych (mi podobnych) szaraczkach

> A kobieta typu Łęckiej to już zupełnie nie miałaby u niego szans... bo to
bo ma Ciebie - to pewnie nawet o innej nie pomyśli ? :)))))
..
> niezły numerek. A że Wokulski kawał naiwniaka w tym względzie, to druga
> prawda...

to pierwsz prawda
jak idealizuje to naiwniak
jak traktuje z góry/przedmiotowo - to .... :))))
tak źle - tak niedobrze :)))))

72. Data: 2014-03-10 18:52:10

Od: "intuicjonista" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A, zapomniałabym - nóg nie połamałeś? ;)))

jakos udało mi sie wyjść bez szwanku :))))

czytałem,że Twoje kolanko coś ucierpiało ?
trasa nie najlepsza czy ktoś Ci "pomógł" ?

73. Data: 2014-03-10 19:38:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Mar 2014 18:51:50 +0100, intuicjonista napisał(a):

> to chyba oczywiste,że Twój MŚK jest wyjątkowy :))))

Nie, niz z tych rzeczy - chciałam powiedzieć coś wręcz przeciwnego, tzn że
to własnie on jest typowym mężczyzną, a nie ci niedojrzali emocjonalnie i
dlatego wciąż bawiący się (gadżecikami/zabaweczkami/nowinkami).

> a ja tu marudze o zwykłych (mi podobnych) szaraczkach

Raczej o niedojrzałych=nietypowych. Chcesz powiedzieć, że własnie tacy są
teraz normą? - no to czytaj wyżej.

> bo ma Ciebie - to pewnie nawet o innej nie pomyśli ? :)))))

Dlaczego nie? Typowy - to i myśli. Gdyby mu się żadna inna nie podobała,
uważałabym go za kalekę hormonalnego i mentalnego, a siebie za dziwo, które
się owemu kalece spodobało niewiadomoczemu, jakimś porywem resztek
hormonów? czy co?
Tymczasem to własnie owa typowość a jednoczesnie stałość uczuć mi imponuje
i pozwala ufać.

> ..
>
> to pierwsz prawda
> jak idealizuje to naiwniak

Nie - jak nie ma za grosz krytycyzmu.

> jak traktuje z góry/przedmiotowo - to .... :))))
> tak źle - tak niedobrze :)))))

Itam.

74. Data: 2014-03-10 20:48:43

Od: "intuicjonista" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, niz z tych rzeczy - chciałam powiedzieć coś wręcz przeciwnego, tzn że
> to własnie on jest typowym mężczyzną, a nie ci niedojrzali emocjonalnie i
> dlatego wciąż bawiący się (gadżecikami/zabaweczkami/nowinkami).

<<
Ludzie to duże dzieci
na pewno kiedyś dorosną
Niech tylko słońce zaświeci
i kwiaty zakwitną wiosna

:))))

> [...]
> uważałabym go za kalekę hormonalnego i mentalnego, a siebie za dziwo, które
> się owemu kalece spodobało niewiadomoczemu, jakimś porywem resztek

czyli utożsamiasz go z hormonami ?
można tak - można i tak :))))
..

> Itam.

i tu :))))

75. Data: 2014-03-10 22:22:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-10 18:50, intuicjonista pisze:

> jakoś Paulinka mi się skojarzyła :)))))

Nie bardzo podążam za Twoim skojarzeniem... Chociaż... chyba coś mi się
przypomina, ale to było jakieś nieporozumienie raczej. ;)))

> no bo gdzie realnemu obiektowi do ideału ??? :))))
>
> a że, bywają wytrwali w poszukiwaniu to ......
> dopiero z czasem uświadamiają sobie swój błąd
> ale wtedy już mają nawyk niestałości :)))))

Eee, począwszy od drobnego żarciku, chyba zabrnęliśmy w ślepy zaułek. ;)

> jaka ugodowa ? - jak nie Ty :)))))))

Ekhm, starzeję się, pamięć mi zaczyna szwankować po prostu. :)))

Ewa

76. Data: 2014-03-10 22:27:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-10 18:52, intuicjonista pisze:

> jakos udało mi sie wyjść bez szwanku :))))

To się cieszę. :)

> czytałem,że Twoje kolanko coś ucierpiało ?

A cuśkolwiek ucierpiało, ale siniak znika szybciej nawet niż się obawiałam.

> trasa nie najlepsza czy ktoś Ci "pomógł" ?

To właśnie kolejny "fenomen" z gatunku "fenomenów" Flyera - gdzie się
nie wywrócić, jak nie na idealnie płaskiej patelni i to zupełnie z
niczego? Na trasach trudniejszych czujność jest wzmożona, a w warunkach
idealnych ją tracimy. ;)))

Ewa

77. Data: 2014-03-10 22:51:11

Od: "intuicjonista" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2014-03-10 18:50, intuicjonista pisze:
>
> Eee, począwszy od drobnego żarciku, chyba zabrnęliśmy w ślepy zaułek. ;)
> Ekhm, starzeję się, pamięć mi zaczyna szwankować po prostu. :)))

zanczy - nie pamiętasz jak sie z tego ślepego zaułku wydobyć ?

hm.... może zaufać intuicji ? :)))))

78. Data: 2014-03-10 22:54:19

Od: "intuicjonista" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To się cieszę. :)

dzięki - ja też :)))))

> A cuśkolwiek ucierpiało, ale siniak znika szybciej nawet niż się obawiałam.

to dobrze - bo taki siniak to nic miłego

> [...]
> nie wywrócić, jak nie na idealnie płaskiej patelni i to zupełnie z
> niczego? Na trasach trudniejszych czujność jest wzmożona, a w warunkach

hm.... coś w tym jest - tylko co ?
przypadek/pech czy przeznaczenie ? :))))

79. Data: 2014-03-10 23:00:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Mar 2014 20:48:43 +0100, intuicjonista napisał(a):

> czyli utożsamiasz

Czyli generalizujesz?

80. Data: 2014-03-10 23:01:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Mar 2014 20:48:43 +0100, intuicjonista napisał(a):

> Ludzie to duże dzieci
> na pewno kiedyś dorosną
> Niech tylko słońce zaświeci
> i kwiaty zakwitną wiosna

Nie, jak się jest dorosłym, to nie dzieckiem. Chyba że Piotrusiem Panem...

Francuski rząd opoką uczciwości!
W POlsce wiecej samobójców niz ofiar wypadków komunikacyjnych
Nie daj się oszustom!
Nie daj się oszustom!
"W przedsionku piekła"-Der Spiegel o mafijnej tosyczno-radioaktywnej włoskiej Kampanii