CLA

41. Data: 2006-04-22 09:38:55

Temat: Re: (OT) do osobnika o nicku Krystynaopty
Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]

> Spróbuj sobie to jakoś uświadomić, że na grupach dyskusyjnych WOLNO mówić o
> swoich doświadczeniach dietetycznych, nawet jeśli one są pozytywne i dotyczą
> tłuszczów zwierzęcych. To nie jest karalne, Annoklay, natomiast opluwanie
> innych - owszem, może mieć przykre konsekwencje...
> więc lepiej przeanalizuj SWOJĄ działalność internetową, bo to, co dotychczas
> wyprodukowałaś świadczy wybitnie przeciwko tobie, Annoklay.
>
> Może przy tej prokuratorskiej okazji wyniknie coś dobrego - nareszcie
> przestaniesz być ANONIMOWA i skończy się twoje notoryczne szkalowanie

Nie jestem Annaklay ! Ile razy ma to jeszcze napisac !

Kto to jest ta annaklay ktora czlowieku tylko widzisz w kazdej osobie ktora
krytykuje wasza diete ?

Dlaczego szkalujesz i napuszczasz na mnie twoich optykupli, wmawiajac im,
ze to ja jestem ta osoba?

Podaj informacje o ktore prosilem w poprzednim poscie na temat rzekomych
oszczerstw tej osoby pod twoim adresem.

Czekam.

-----
Jeff

42. Data: 2006-04-22 11:48:43

Temat: Re: CLA
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> Brawo Krystyno !!!
> Ale piany musialaś z niej wytoczyć, że wyszła z siebie....
> O tyle jest to normalne, ponieważ potrafi tylko "bić pianę" w dyskusjach. A
> wiele energii wrzuca....w gwizdek

Przepraszam, a co Wy - optymalni - w tej chwili niby robicie?

43. Data: 2006-04-22 12:24:54

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e2d54h$88n$1@inews.gazeta.pl...

> Przepraszam, a co Wy - optymalni - w tej chwili niby robicie?

My optymalni bijemy piane optymalna i tym sie roznimy od reszty...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

44. Data: 2006-04-22 12:51:08

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(a):

> Świetnie. Ciekawe, co ty w tej dokumentacji napiszesz?

Krysiu, za glupote tez mozna isc do paki. A jakie sa efekty wciskania
D"O" chorym ludziom widac na optyforach, chocby teraz na DobrejDIecie,
gdzie ktos bedzie musial miec bypassy dzieki stosowaniu D"O".

Przyklad:

Pan Alojzy Zdobywca, Zydokomuna i UFOki od Danikena porywaja 10
osob i groza, ze jesli nie przestaniesz osmieszac Z"O" w necie, to
ich zabija.

Pan Alojzy: - Przestan sie podpisywac "opty"! Dosc juz nas osmieszylas!
Zrobisz to jeszcze raz, to ich zabije!!!
OptyKrysia: Dyc ja...??!!
Pan Alojzy: Przestan!!! Bo bedzie po nich!
OptyKrysia: Dyć ja zem jest OptyKrysiaaaaaaaaa !!!!!??
Pan Alojzy, Zydokomuna i UFOludki: Ratataatatatatatatatatat!!! Paf!!
Paf!!

I wiesz co? Poszlabys do pudla tak samo jak tamta trojka!

45. Data: 2006-04-22 13:02:09

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> My optymalni bijemy piane optymalna i tym sie roznimy od reszty...:)))

Niech Ci bedzie nawet, ze ta piana jest inna, "optymalna". Pobawiles
sie, to teraz moze rozwiejesz moje watpliwosci w kwestii badan
klinicznych nad dieta Kwasniewskiego, ktore wyrazilem w watku "Do
poczatkujacych optymalnych". Zeby juz zaden podlec nigdy nie zarzucil
optymalnym, ze temat ludzi majacych na diecie Kwasniewskiego problemy
zdrowotne jest dla nich niewygodny i probuja go omijac na wszelkie
mozliwe sposoby, wlacznie z wynajdywaniem tematow zastepczych typu
"tropimy ufoka".

46. Data: 2006-04-22 13:55:51

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał
> w wiadomości news:e2bdsu$uss$1@news.onet.pl...

...> > Taka już jej uroda, zapewne i z jej dietą związana...

> [...]
> Ale piany musialaś z niej wytoczyć, że wyszła z siebie....
> O tyle jest to normalne, ponieważ potrafi tylko "bić pianę" w dyskusjach. A

To, kto tu tylko toczy "piane" to tez widzisz na optymalny sposob czyli na opak?
Pokaz no gagatku, chociaz jeden watek w ktorym prowadziles dyskusje
merytoryczna ....

Osobiscie zadalem ci sporo pytan konkretnych w sposob wyjatkowo kulturalny,
zarowno na tematy DIETETEYCZNE jaki i natury etyczno- moralej...i co???

Ano nic, ...zero normalnej dyskusji...nadal tylko uniki i poszukiwanie okazji
do wyzwisk i oczerniania drugiego czlowieka, byle tylko uniemozliwic normalna
dyskusje na powazne tematy zwiazane z bezmyslnym zalecaniem ludzom chorym
absurdalnej, opartej na zwyklych wymyslach, niebezpiecznej diety, a smialka
zadajacego niewygodne pytania wyelimonowac na sile z dyskusji...he, he, he.

A twoj guru Krystianopty ci powiedzial, ze ja to nie ja ...i prosze...za
cholere nie moze byc inaczej...co?

A jak ci ten twoj zaklamany gury, kaze wsadzic reke do ognia lub pod pracujaca
pile albo podstawic noge pod jadacy walec drogowy, to tez to bez mrugniecia
oka zrobisz?...:)

Ps. A gdziez to sie podziewa twoj bunczuczny imiennik, specjalista od bicia
piany i celnego plucia w oblicze urojonego przeciwnika (dietetycznego)??
Urlop wzial..:))?
Napiszesz sam, czy trzeba ci cos udowodnic?

Nadal czekam cierpliwie na rewelacje twojego guru na temat innego waszego
wroga klasowego, czyli internautki annyklaj !

--------
Jeff

47. Data: 2006-04-22 14:54:45

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e2d9e6$nme$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> nich niewygodny i probuja go omijac na wszelkie mozliwe sposoby, wlacznie
> z wynajdywaniem tematow zastepczych typu "tropimy ufoka".

Znowu bijesz piane. badania sa badaniami, sa wyniki, koniec, kropka.
Chyba, ze wprowadzisz takie novum, ze badania trzeba poprzec badaniami
udowadniajacymi poprzednie badania. Czyli maslo maslane.
Pozdrawiam Jurek M.

48. Data: 2006-04-22 15:04:08

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> Znowu bijesz piane. badania sa badaniami, sa wyniki, koniec, kropka.
> Chyba, ze wprowadzisz takie novum, ze badania trzeba poprzec badaniami
> udowadniajacymi poprzednie badania. Czyli maslo maslane.

Chyba niezbyt dokladnie przeczytales to, co w tamtym watku napisalem.
Postaraj sie, na pewno Cie stac. Chyba ze celowo chcesz sprowadzic
merytoryczna z zalozenia dyskusje do poziomu piaskownicy, gdzie jako
"dowod" na skutecznosc dzialania szamponu marki "X" beda podawane wyniki
badania nad plynem do WC marki "Y".

Zapraszam do dyskusji w watku obok.

49. Data: 2006-04-22 19:18:41

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Are" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Paf!!
>
> I wiesz co? Poszlabys do pudla tak samo jak tamta trojka!

Dobrze się czujesz? Co to za teksty komponujesz na mój temat, dzieciaku?
...Ty lepiej skończ już tę kolejną ukochaną głodówkę, jeśli nie chcesz
aby ona ciebie wykończyła.

Wczoraj pokazano w TVN zwolenniczkę głodówek, znaną aktorkę Ewę Sałacką.
No... żal było na nią patrzeć... w dodatku była przekonana że na głodówkach
młodnieje.... 8(
A ty dla odmiany masz jakieś zwidy...
Oj aruś, aruś... zacznij normalnie jeść, żebyś sam nie wylądował w pudle, ale
takim dla nieżywych.

Krystyna

50. Data: 2006-04-22 20:54:32

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e2d54h$88n$1@inews.gazeta.pl...

> Przepraszam, a co Wy - optymalni - w tej chwili niby robicie?

Odcinamy Kupony :P

--
"A jezeli naprawde uwazasz, ze porownanie rzezi ludzi do rzezi zwierzat
deprecjonuje w jakikolwiek sposob te pierwsza, to jestes jeszcze wiekszym

ryż kasza a odchudzanie
A jak przytyć
ile schudne przez 6 dni
zmywarka G688SC- wada czy inteligencja?