Re: CNE-NOVELL

From: m...@b...krakow.pl (Maciej Jakubowski)
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: CNE-NOVELL
Date: 22 Oct 2001 19:46:55 +0200

From: "Maciek" <m...@f...onet.pl>
To: <p...@n...pl>
Sent: Monday, October 22, 2001 3:08 PM

^^^^

> Nie rozumiem o jakim naglowku piszesz.

Napisalem wyraznie: _postu_

> Pierwszy w tym watku list w UTF-8 jest Twoj, z 12:34.
> Poprzedni, Sylwii, z 11:56, jest w ASCII + pliterki Windowsowe.

Ale w liscie Sylwii nie bylo zadnego tekstu ze strony
(dopiero w moim)
Prawde mowiac nie wiem, co to za kodowanie
- "ASCII + pliterki Windowsowe."
z takim sie do tej pory nie zetknalem
ASCII to ASCII i nie zawiera zadnych "polskich literek"
Polskie litery sa w CP 1250 albo ISO8859-2
(albo unicode - UTF8)

> Wiec jesli Ci sie ten UTF nie podoba, to pretensje miej do siebie.

Alez ja nie mam pretensji - tylko mnie te krzaczki bawia

> Jesli chodzi Ci o tekst ze wskazanej strony, to on nie jest
> w zadnym UTF ani po japonsku, tylko po chinsku, co juz napisalem.
> Po raz pierwszy w tym watku zacytowany zostal przez Ciebie, 12:34.
> Jesli Ci sie nie podoba, mogles nie cytowac - ale nie wiem
> co Cie tak w tym ubawilo.

Tekst "ze wskazanej strony" jest w UTF8
"na wskazanej stronie" moze byc w chinskim, ale tego nie sprawdzalem

> A w czym? Jesli nie znalazles wersji angielskiej - to Ci wskazalem.

Ale ja nie szukalem - wiec nie moglem znalezc

> Jesli znalazles - to przyslij na grupe wskazowke jak do niej dotrzec.

Znalazlem - gdzie indziej - i przyslalem. Starczylo przeczytac to, co
napisalem

> Po co to podsylanie "krzaczkow" do tlumaczenia (a wlasciwie: do
> "tlumaczenia sie" przez Sylwie) ....? :-(

Podalem adres miejsca, gdzie mozna znalezc zarowno materialy szkoleniowe
jak i dostep do listy dystrybusyjnej z pytaniami. Adres ten umozliwia
(miedzy innymi) na dotarcie do materialow na temat Novella.
(Mnie akurat Netware nie interesuje - wiec dalej nie szukalem)

--
Maciej Jakubowski
m...@b...krakow.pl