COCO CHANEL MADEMOISELLE

1. Data: 2003-03-04 18:51:21

Temat: COCO CHANEL MADEMOISELLE
Od: "Peter" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
jestem pierwszy raz na tej grupie, wiec nie wiem czy tutaj powinienem pisac,
ale mam pytanie ile taka woda 100ml kosztuje w sklepie?

--
pozdrawiam,
Peter

1. Data: 2003-03-04 19:29:48

Temat: Re: COCO CHANEL MADEMOISELLE
Od: "Iz@" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Peter" <p...@c...pl> napisał w wiadomości
> witam,
> jestem pierwszy raz na tej grupie, wiec nie wiem czy tutaj powinienem
pisac,
> ale mam pytanie ile taka woda 100ml kosztuje w sklepie?

jesssssuuuu, nie kupuj tego w sklepie!!!! No chyba, ze jestes krezusem.
Poszukaj w strefach wolnoclowych, bądź kup od kogoś kto sprowadza
to z takiej strefy.Wówczas cena 100 ml kształtuje sie w granicach
180-210 zł. W sklepie przypuszczam, ze jakies dwa razy tyle.

iza

1. Data: 2003-03-04 20:13:02

Temat: Odp: COCO CHANEL MADEMOISELLE
Od: "Peter" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iz@ <i...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b42urf$rlh$...@i...gazeta.pl...

> [...]
> to z takiej strefy.Wówczas cena 100 ml kształtuje sie w granicach
> 180-210 zł. W sklepie przypuszczam, ze jakies dwa razy tyle.

yo,
nie mialem zamiaru kupowac tego w sklepie :D, na glowe nie upadlem, tylko
kompletnie nie jestem zorientowany za ile to mozna dostac,

--
pozdrawiam,
Peter

1. Data: 2003-03-04 21:19:51

Od: "Iz@" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ile taka woda 100ml kosztuje w sklepie?

> nie mialem zamiaru kupowac tego w sklepie :D, na glowe nie upadlem, tylko
> kompletnie nie jestem zorientowany za ile to mozna dostac,

Co tu rzec... zapach mimo wszystko wart jest tej ceny.

Pzdr.

iza

1. Data: 2003-03-05 05:24:44

Od: "Joker" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hejka,
co do ceny to moim zdaniem jest kosmiczna. Za 50 ml w sklepie zaplacisz 330
zl (w Krakowie)
pozdrowionka
Joker

1. Data: 2003-03-05 08:15:24

Od: "Maja" <mrkm@pocztanospam_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie kupuj.

zapach jest REWELACYJNY, ALE.. [dosc istotne ALE] - co druga osoba nim
pachnie..
wiec... no nie wiem.. ja tam lubie, gdy moje perfumy sa charakterystyczne i
[zwlaszcza tym najblizszym] kojarza sie tylko ze mna.. a nie z co druga
napotkana osoba ;))))

moim zdaniem - lepiej poczekac, az odrobinke przejdzie na mademoiselle
moda.. wtedy - i owszem..
[wtedy to i ja kupie -a co :) ]

pozdrawiam,

ja

bardzo wiosennie usmiechnieta ;)))

1. Data: 2003-03-05 08:16:09

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iz@" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Co tu rzec... zapach mimo wszystko wart jest tej ceny.

Wydaje mi ze to nie kwestia samego zapachu a marki pod jaka jest sprzedawany
i mody.

mag.

1. Data: 2003-03-05 08:28:53

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Maja" <mrkm@pocztanospam_onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> nie kupuj.
>
> zapach jest REWELACYJNY, ALE.. [dosc istotne ALE] - co druga osoba nim
> pachnie..
Cos tu nie gra , przy tak wysokiej cenie, tak czesto kupowane perfumy?
Ilona

1. Data: 2003-03-05 08:59:08

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja <mrkm@pocztanospam_onet.pl> napisał(a):

> nie kupuj.
>
> zapach jest REWELACYJNY, ALE.. [dosc istotne ALE] - co druga osoba nim
> pachnie..

Kupilam sobie ten zapach zaraz po tym, jak go wprowadzono... uwazam, ze jest
piekny i zdziwilo mnie to troszke, bo innych zapachow Chanel nie toleruje.
Co ciekawsze - mam wrazenie, ze w PL jest o wiele bardziej popularny niz w
Niemczech (mimo ceny). Dlatego tutaj mam jeszcze poczucie oryginalnosci ;) a
jak jade do PL to sie wypachniam Amarige :))))
W Niemczech kroluje czarny Boss i Kenzo Flowers (dlatego nie mam tego zapachu,
choc bardzo mi sie podoba...).

Co do ceny: bylam ostatnio (jak juz pisalam) w super-hiper we Francji i tam
widzialam w perfumerii podobnej do Sephory Madomoiselle Coco 100 ml za 70 euro
! W Niemczech kosztuja 80-90 euro w zaleznosci od sklepu.

Dunia

1. Data: 2003-03-05 09:14:44

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "I.P." <i...@g...de> napisal w wiadomosci
> Cos tu nie gra , przy tak wysokiej cenie, tak czesto kupowane perfumy?

Ot taki paradoks ekonomiczny :)
Zdarza sie :)

mag.

Szukam dobrej kosmetyczki w W-wie!!!