Sucha skora co z tym zrobic?

1. Data: 2003-02-27 18:08:09

Temat: Sucha skora co z tym zrobic?
Od: "Justysi@W" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!

Ostatnio zauwazylam u siebie bardzo sucha skore. Raczej nigdy tak nie
bylo. Ale moze to przez zime. Mozecie mi polecic jakis dobry balsam do
ciala, ktory ja nawilzy i uelastyczni.

Justysi@W z miasta nad Brdą

j...@p...fm

1. Data: 2003-02-27 18:35:05

Temat: Re: Sucha skora co z tym zrobic?
Od: "Cichutka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justysi@W" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam!!
>
> Ostatnio zauwazylam u siebie bardzo sucha skore. Raczej nigdy tak nie
> bylo. Ale moze to przez zime. Mozecie mi polecic jakis dobry balsam do
> ciala, ktory ja nawilzy i uelastyczni.

mleczko do ciała Garnier (ok 14 zł) jak dla mnie to rewelacja. swietnie sie
rozsmarowuje, ladnie pachnie, nie pozostawia tlustej warstwy na skorze i
dobrze ja nawilza.

pozdrawiam Aga

1. Data: 2003-02-27 19:51:42

Od: clodine <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oprocz mleczka proponuje jakis dobry zel nawilzajacy do mycia. Ja
ostatnio kupilam nowy Johnson's baby z 1/3 balsamu nawilzajacego i jest
swietny - bardzo ladnie nawilza i uelastycznia skore :)) Troche sie malo
sie pieni jak dla mnie. Ale skora po kapieli jest w dotyku jak po uzyciu
balsamu :))
Tez mialam problem z sucha skora, mi pomogla witamina E (w plynie)
dodawana do balsamu i Capivit A i E oraz zel nawilzajacy Nivea.

clodine

1. Data: 2003-02-27 19:53:16

Od: "Adrianna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Justysi@W" <j...@p...fm> wrote in message
> Ostatnio zauwazylam u siebie bardzo sucha skore. Raczej nigdy tak nie
> bylo. Ale moze to przez zime. Mozecie mi polecic jakis dobry balsam do
> ciala, ktory ja nawilzy i uelastyczni.

Polecam balsam Dove"Body Silk"- dobrze sie wchlania i
nawilza skore,przyjemny zapach.
Zas do mycia polecam nowosc :kremowy zel "Johnson's baby Softwash",
bardzo fajnie zmiekcza skore.

Adrianna

1. Data: 2003-02-28 00:50:11

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
:
[...]
Polecam Tobie olejek jojoba. Mozna wykorzystywac jego wlasciwosci
nawilzajace przygotowujac skore twarzy pod makijaz. Kilka kropli trzeba
wmasowac delikatnie, szczegolnie w miejsca, gdzie najwczesniej powstaja
zmarszczki, ostroznie chroniac oczy przed ewentualnym podraznieniem.
Wieczorne stosowanie cienkiej warstwy tego olejku na skore twarzy i szyi
nawilza ja oraz wygladza podczas snu. Nalezy to robic po uprzednim dokladnym
oczyszczeniu skory.Ponadto mozna uzywac po goleniu na sucha spekana skore, a
takze do kapieli.

pzdr
Kaf

1. Data: 2003-03-01 13:01:34

Temat: Odp: Sucha skora co z tym zrobic?
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zas do mycia polecam nowosc :kremowy zel "Johnson's baby Softwash",
> bardzo fajnie zmiekcza skore.

Ja go właśnie dzisiaj nabyłam w carrefour. Była promocja 2 w cenie 1
za 9.99 złotego :-)), więc jak tu nie skorzystać :-) Dzisiaj wieczorem
go wypróbuję...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-01 19:08:00

Temat: Re: Odp: Sucha skora co z tym zrobic?
Od: clodine <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aneczka napisał:

> Ja go właśnie dzisiaj nabyłam w carrefour. Była promocja 2 w cenie 1
> za 9.99 złotego :-)), więc jak tu nie skorzystać :-) Dzisiaj wieczorem
> go wypróbuję...

w Leclercach jeszce niedawno byla promocja 2 za cene jednego po 7,99 :D

clodine

1. Data: 2003-03-02 08:17:05

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hejka, a ja w Rossmanie kupulam to samo za 8,39 :-))

yewka - Wroclaw

1. Data: 2003-03-02 14:29:24

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hejka, a ja w Rossmanie kupulam to samo za 8,39 :-))

od 5 marca po tyle samo będzie w carrefour :-)

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-03 17:19:42

Od: "Justysi@W" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora