Re: CUKRZYCA INSULINOZALEŻNA U DZIECKA 6 LAT

1. Data: 1999-12-23 22:19:52

Temat: Re: CUKRZYCA INSULINOZALEŻNA U DZIECKA 6 LAT
Od: "=DobeX=" <d...@f...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie neguję tego co napisałeś.

Chociaż tyle...

> Tylko wyjaśnij mi, w jakim innym modelu żywienia jest podobnie małe
> zapotrzebowanie na insulinę. Poziom insuliny rośnie głównie przy
> spożywaniu węglowodanów - bo jak są przetwarzane i składowane,

No widzisz dalej nie rozumiesz tego co napisałem. Obniżenie
stężenia glukozy to jeden z bardzo wielu efektów działania insuliny. Ona
generalnie zwiększa transport dokomórkowy !!! Gdy go nie ma nie nie ma też
transportu aminokwasów, mikroelementów, wolnych kwasów tłuszczowych i wielu
innych składników. Nie mówiłem (choć jestem przeciwnikiem), że dieta dr K.
nie pomaga w leczeniu cukrzycy typu drugiego !!! Wtedy nawet lekarze
zalecają dietę bezcukrową...

> to jest potrzebna. Blokuje także uwalnianie tłuszczu z komórek.
> Im więcej cukrów prostych, tym większy skok poziomu insuliny.
> A jak węglowodanów mało, to i insuliny mało. Tłuszcze z pokarmu
> (i z komórek - jeśli potrzeba) są uwalniane i spalane - prawda ?
> Albo gdzieś się pomyliłem ? Wobec tego czekam na odpowiedź
> - jak się odżywiać, aby zminimalizować zapotrzebowanie na insulinę.

Zgoda ale jak już pisałem w cukrzycy typu II

Dariusz =DobeX= Dobosz

http://www.dobex.w.pl
mailto:d...@f...med.pl