CZyszczenie plyty ceramicznej

11. Data: 2005-02-11 13:08:32

Temat: Re: CZyszczenie plyty ceramicznej
Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Wlodzimierz Macewicz <w...@i...pw.edu.pl> napisał:

> do plyty byla dolaczona skrobaczka (chamska, metalowa), ktora balbym sie
> skrobac czolg, nie mowiac o plycie. Mam pare rys, ale raczej od
> tego ze pod garnkiem znalazlo sie jakies ziarno piasku.

Jesli to taka skrobaczka jaką ja dostalam do swojej plyty Elektrolux - to
trzeba przsunac jedna czesc, zeby wysunelo sie bardzo ostre ostrze, ktore
doskonale usuwa przypalone resztki.
Tez sie na poczatku dziwilam, jak mogli cos takiego dac za skrobaczke ;-)

Pozdrowienia,
Lila

12. Data: 2005-02-11 13:18:20

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:cui9h3$bqt$1@julia.coi.pw.edu.pl...
> [...] do plyty byla dolaczona skrobaczka (chamska,
> metalowa), ktora balbym sie skrobac czolg, nie mowiac
> o plycie. [...]

Chamska metalowa skrobaczka płycie żadnej krzywdy nie robi, tylko trzeba
wiedzieć, jak się do niej zabrać :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

13. Data: 2005-02-11 13:19:47

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] Ludwik nie jest głupi, brakuje mu jesnak
> jakiegoś dodatku ściernego[...]

I tam, brakuje. Najgorsze paskudztwo złazi potraktowane miękką szmatką z
ludwikiem - w przypadkach ekstremalnych trzeba najwyżej zamoczyć i trochę
odczekać. Nie ma byka na ludwika! :)))

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

14. Data: 2005-02-11 14:15:32

Od: "giga" <giga_wytnij_to_@infinity._i_to_tez_net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli to taka skrobaczka jaką ja dostalam do swojej plyty Elektrolux - to
> trzeba przsunac jedna czesc, zeby wysunelo sie bardzo ostre ostrze, ktore
> doskonale usuwa przypalone resztki.

Dokladnie :)
I nie tylko do Electroluxa ja daja :)

--
giga

15. Data: 2005-02-11 15:01:29

Od: "JJAAGG" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od kilku lat używam preparatu VitroClen. Jest świetny. Po umyciu wycieram
> suchą ściereczką i żadnych smug nie ma.

ja rowniez z takim samym efektem. do tego skrobaczka dla bardziej opornych
zanieczyszczen.

pozdrawiam
marcin

16. Data: 2005-02-11 20:05:59

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> do plyty byla dolaczona skrobaczka (chamska, metalowa), ktora balbym sie
> skrobac czolg, nie mowiac o plycie.

Masz samochód? Czego używasz do skrobania szyb z lodu?
Ja mam taką fajną skrobaczkę z krawędzią z mosiądzu.
Jak na razie (cztery lata) nie mam żadnej rysy. W poprzednim aucie używałem
tradycyjnych plastikowych skrobaczek i pewnego dnia przybyło mi wiele rys
na szybie. Sprawcą okazały się ziarnka piasku które "wprasowały" się
w krawędź skrobaczki. Chyba takie same ziarnka są "elementem" ściernym
w produktach takich jak np CIF.
Dla niedowiarków polecam wizytę w sklepie motoryzacyjnym i zakup
mosiężnej skrobaczki. Myślę że do płyty ceramicznej będzie równie dobra.
Przecież szkło płyty jest zdecydowanie twardsze od przedniej szyby
samochodu. Radzę tylko lekko nawilżyć to co skrobiemy, a i skrobać
"pod włos". Bo "z włosem" może być zbyt chamsko.
Sorry nie mogłem się powstrzymać, ale często kytyczne sądy, są wynikiem
złego użytkowania, a nie złego projektu.

Pozdrawiam emarcin

17. Data: 2005-02-11 20:09:08

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Też używam tego preparatui uważam że jest jest best.

Pozdrawiam emarcin

18. Data: 2005-02-13 18:22:00

Od: "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrOwA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czym to czyscic bo sama woda i sucha sciereczka to widac smugi jakies i
przy
> oswietleniu przez pochlaniacz nie wyglada to najlepiej???
> Jakich srodkow uzywacie ??

myje szmatka z płynem do mycia naczyń. A potem do połysku płynem do mycia
szyb

19. Data: 2005-02-13 18:23:06

Od: "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:cuibd8$h9
> Chamska metalowa skrobaczka płycie żadnej krzywdy nie robi, tylko trzeba
> wiedzieć, jak się do niej zabrać :)

trzeba uważać by nadruków nie zedrzeć. Ja o tym nie wiedzialem i skrobiac
żyletką Schotta zdarłem nieco nadruk :|

20. Data: 2005-02-19 15:45:38

Od: Toper <t...@i...pl-SPAM> szukaj wiadomości tego autora

Arbiter napisał(a):
> Użytkownik "MrOwA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> przy

> myje szmatka z płynem do mycia naczyń. A potem do połysku płynem do mycia
> szyb

No to jestem pełen podziwu :) My mamy jakiś środek do tego, a w
instrukcji było napisane, żeby nie myś płynami do mycia naczyć, bo ług w
nich zawarty może zaszkodzić wyglądowy płyty. Nie sprawdzaliśmy więc na
niej Ludwika...

Pozdrawiam
Toper

Piec gazowy - przykłady kosztów ogrzewania
elektroniczna waga łazienkowa - jakie macie i jakie sa dokladne?
Ekipa wykonczeniowa - Warszawa
kwas siarkowy na panelach :D
Jaką kołdrę kupić ? Wełna czy sztuczną ?