Cała aktywność człowieka

21. Data: 2017-11-25 12:33:42

Temat: Re: Cała aktywność człowieka
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...pl pisze:

> jest piękne. w dużej mierze dlatego, ze żyjemy w dość pokojowych i
> spokojnych czasach. ogólnie rzecz pojmując.

A zarazem nieskończenie blisko totalnej ZAGŁADY!

Syci, zatopieni w swoim dekadentyzmie, nie dostrzegają głodujących.

> jacek

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

22. Data: 2017-11-26 02:19:58

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 25 listopada 2017 09:03:57 UTC+1 użytkownik Przemysław Dębski napisał:
> W dniu 2017-11-24 o 01:13, tren R pisze:
>
> Dlaczego próbujesz narzucać swoje wartościowanie? Równie dobrze może być

W gruncie rzeczy ja pytam o to, czy po śmierci będzie jeszcze jakiś poker, czy chuj
nam na grób.

23. Data: 2017-11-26 09:32:37

Od: Dębski Przemysław <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-26 o 02:19, tren R pisze:

> W gruncie rzeczy ja pytam o to, czy po śmierci będzie jeszcze jakiś poker, czy chuj
nam na grób.

Tak właśnie zrozumiałem.

Dębska

24. Data: 2017-12-03 01:52:39

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Co obstawiasz siostro?

25. Data: 2017-12-03 16:41:08

Od: Dębski Przemysław <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-03 o 01:52, tren R pisze:

> Co obstawiasz siostro?

Chóry anielskie, 1000 dziewic, poker, ogień piekielny, nicość - to
wszystko się znudzi już po ułamku wieczności. Trza korzystać bracie
teraz z życia, póki atrakcje są ekscytujące. Żyć tak, by boga wkurwiać,
a szatana zawstydzać.

Dębska

26. Data: 2017-12-07 03:05:24

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 25 listopada 2017 12:33:46 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> A zarazem nieskończenie blisko totalnej ZAGŁADY!
>
> Syci, zatopieni w swoim dekadentyzmie, nie dostrzegają głodujących.

skad u ciebie ten dekadentyzm wypowiedzi:) i skad przypisywanie mi
nie dostrzegania:)

jacek

27. Data: 2017-12-07 03:22:20

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 grudnia 2017 16:40:58 UTC+1 użytkownik Przemysław Dębski napisał:

> [...]
> wszystko się znudzi już po ułamku wieczności. Trza korzystać bracie
> teraz z życia, póki atrakcje są ekscytujące. Żyć tak, by boga wkurwiać,

"nie zdenerwujesz, nie rozśmieszysz Boga.
jedynie możesz Go zasmucić.
lub tylko z rzadka rozradować.
w tej jednej chwili - gdy do Niego wrócisz."

> Dębska

Co z Chironem?
Mądra kobieta
Serce roście!