Re: Calkiem OT -bycie mankutem

Data: 2005-03-30 13:50:13
Temat: Re: Calkiem OT -bycie mankutem
Od: "Hafsa" <h...@...net.pl>

Użytkownik "Magda-" <n...@k...net> napisał w wiadomości
news:42497594@news.home.net.pl...
. NIE UMIALAM wypic kawy....

> Ale przecież to nie Twoja wina, że filiżanka jest nieprzystosowana :)

No tak, i szczescie, ze nie bylam w jakims bon ton towarzystwie.... bo kawe
wysiorbalam lyzeczka ;-)))

Jej
> się nie da chwycić lewą ręką i tyle.
> Bardzo mi się podobały takie filiżanki, ale pomyślałam, że narzeczonemu
> byłoby niewygodnie z nich pić, bo jest leworęczny, no i nie kupiłam. Skoro
> juz robią takie wygięte (swoją drogą dla mnie to uszko jest szalenie
> wygodne), to mogliby wygiąć parę w drugą stronę, właśnie dla osób
> posługujących się lewą ręką.

Niestety, zajrzalam do "firmowego" stoiska. W kolekcji wiosennej, bo takiez
tez w filizannictwie sa, jak sie okazuje, domaluja kwiotki, ale nie
wyprodukuja filizanek dla sprawnych inaczej. Maja w nosie czesc
spoleczenstwa i tyle.

Link do internetowego juz mam. Hafsa