Camembert inaczej.

1. Data: 2004-01-22 11:46:50

Temat: Camembert inaczej.
Od: "Lilith" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Camembert pokroic w ósemki ulozyc na podluznym pólmisku do tego zrobic sos :
dzem z czarnej porzeczki wymieszany z octem balsamico.To posypac zielonym
pieprzem ze sloiczka.Pozdrowienia , Nika.

1. Data: 2004-01-22 14:49:37

Temat: Re: Camembert inaczej.
Od: "beny76" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lubie sery wszelkiego gatunku, a cammembert jest jednym z moich ulubionych,
tak wiec obiecuje sprobowac i podzielic sie wrazeniami

beny76

1. Data: 2004-01-22 17:20:09

Od: "arielka" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

uzytkownik "Lilith" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> :

mozna tez go zrobic jak koltleta
obmaczac w jajku i bułce i usmazyc,podobno to przepis z czech;)
pozdrawiam
arielka

1. Data: 2004-01-22 18:21:35

Od: "Jarek Paradowski" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tego żurafinkaaaaaa

.

1. Data: 2004-01-23 15:58:15

Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilith" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> pieprzem ze sloiczka.

a jak mam w torebce to najpierw muszę przesypać do słoiczka????? po dżemie
może być? albo po majonezie? Bo po ogórkach chyba za duży??

1. Data: 2004-01-23 18:45:09

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2004-01-23 at 16:58, Betty wrote:
> Użytkownik "Lilith" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a jak mam w torebce to najpierw muszę przesypać do słoiczka????? po dżemie
> może być? albo po majonezie? Bo po ogórkach chyba za duży??

Pewnie chodzilo o marynowany, nie suszony.

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-01-23 20:09:24

Od: "Lilith" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam inną rade: idź do sklepu kup farbe do włosów inną niż blond,przefarbuj i
wtedy przesyp ziarna grochu do słoiczka po pieprzu.Pozdrowienia z
uszanowaniem , Nika.

1. Data: 2004-01-23 20:17:24

Od: "Tracy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam inną rade: idź do sklepu kup farbe do włosów inną niż blond,przefarbuj
> wtedy przesyp ziarna grochu do słoiczka po pieprzu.Pozdrowienia z
> uszanowaniem , Nika.
Dlaczego trzeba przefarbować te ziarnka grochu farbą do włosów? A jak
rozpoznać, który to słoiczek po pieprzu?
Uszanowania z pozdrowieniem
Tracy

1. Data: 2004-01-23 20:22:52

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2004-01-23 at 21:09, Lilith wrote:
> Mam inną rade: idź do sklepu kup farbe do włosów inną niż blond,przefarbuj i
> wtedy przesyp ziarna grochu do słoiczka po pieprzu.Pozdrowienia z
> uszanowaniem , Nika.

Ja UPRZEJMIE prosze, zeby sie odczepic od blondynek.

Kot blond (po kanapkach z czosnkiem - pan monrz wrocil z delegacji z
katarem, nakarmilam go lekarstwem i sama tez prewencyjnie, a takze, zeby
nie umrzec w nocy wachajac czosnkowy oddech ;)

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-01-23 20:45:30

Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam inną rade: idź do sklepu kup farbe do włosów inną niż blond,przefarbuj
> wtedy przesyp ziarna grochu do słoiczka po pieprzu.Pozdrowienia z

Lilith, ile dzisiaj wypiłaś? masz opóźniony zapłon (albo wcale go nie masz),
bredzisz od rzeczy coś NTG o grochu, farbach. Ja mam dla ciebie lepszą radę:
naucz się odpisywać POD postem... albo najlepiej wcale nie pisz...

pizza
Dlaczego nie ma ....
pomocy, śmietana do zupy
placek z makiem