Candida Ablicans w posiewie kału-co to dokładnie???

11. Data: 2007-09-20 10:51:50

Temat: Re: Candida Ablicans w posiewie kału-co to dokładnie???
Od: "Monika " <5...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

12. Data: 2007-09-20 19:57:29

Od: "LL" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> LL wrote:
>
> .I pytanie jescze
>
> jako wegetarianin odpowiem - UUUMRZEEESZ w męczarniach po dowolnym gatunku
> mięsa, to pewneeee!
>
> a tak serio nie zaleca się żadnego, nie ma błonnika, ma tłuszcz który - o
> ile się nie mylę - może być wykorzystany przez candida tak samo jak
cukier.
> No ale jak musisz zabijać biedne zwierzątka :( to chude i z dużą ilością
> błonnika osłonowo. Co powinno być regułą nie tylko przy infekcjach.

Czyli rozumiem ze tak- mięsa mało, duzo warzyw odpowiednich, błonnik,
fluconazole 100mg, probiotyki jakies dobre i powinienem wytępić tego
gada????I jeszcze jedna rzecz - ile to moze trwać????Bo raczej jestem
stworzeniem niecierpliwym-czy w tym przypadku musze sie w nia uzbroić?????A
czy moge pic zieloną herbate???
Dzieki za wszystkie wczesniejsze i ewentualne przyszłe odpowiedzi.
Pozdrawiam
LL

13. Data: 2007-09-21 09:02:30

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

LL wrote:

> Czyli rozumiem ze tak- mięsa mało, duzo warzyw odpowiednich, błonnik,
> fluconazole 100mg, probiotyki jakies dobre i powinienem wytępić tego
> gada????

jak już wspomniano wcześniej, candida ma niemal KAŻDY z nas. Na pewno w
badaniu wyszło, że masz _nadmiar_ ?

> I jeszcze jedna rzecz - ile to moze trwać????

zdaje się, że 2 tygodnie. Tak czy tak nie jest to ani trudne, ani
długotrwałe. Na hipochondryków leczących "candidę" przez rok nie zwracaj
uwagi.

>A czy moge pic zieloną herbate???

yyy, nie wiem... jak bez cukru to pewnie tak. Zresztą z cukrem zielonej
chyba w ogóle nie da się pić :)

Masz w ogóle objawy drożdżycy? Brzydki zapach z ust, nalot na języku, bóle
mięśni i stawów, ogólnie poczucie rozbicia? I jakim cudem w ciągu roku
wciągnąłeś 20 antybiotyków, ja w ciągu ostatnich 10 lat nie wziąłem
żadnego - poza fałdowanym wyjątkiem eradykacji helicobacter :) Jak lekarz
przepisywał a sprawa nie była poważna to po prostu nie wykupywałem recepty.

--
www.vegie.pl

14. Data: 2007-09-21 16:55:10

Od: "LL" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przepisywał a sprawa nie była poważna to po prostu nie wykupywałem recepty

ojawy mam jak diabli- bola mnie gnaty ciagle mnie cos gdzies strzyka,jezor
mam biały jak cholera raz na czas ten nalot idzie nawet po czesci usunąc
szczoteczka do zebów w trakcie mycia, zapach z ust z tego co moja dziewczyna
mówi czaemmiewam :) nienajlepszy, poza tym mam cały czas mam temperature
ciała ok 36,9- 37,2-3 a jak sie zmecze to wyższą, do tego czasem mnie kłuje
w klacie piersiowej i ogólnie miewam stany kiepskiego samopoczucia.A jeśli
chodzi o antybiotyki to nie w rok czasu tylko moze na przestrzeni 5 lat
wziołem ze 20-ogólnie moj organizm z tego co widze ma niedobory odpornosci
ale tak było zawsze-wiec teraz tez nie jestem zdziwiony ze złapałem jakiegos
grzyba:-).Dzieki za wszytkie posty, byłes bardzo pomocny.
Pzdr
LL

Gabinet rehabilitacji w Krakowie.
HBS dodatni a pobyt w szpitalu z dzieckiem
Warszawa - lekarz dermatolog + laser /cross
Torbiel
Łojotokowe zapalenie skóry głowy