Re: Candida Ablicans w posiewie kału-co to dokładnie???

From: "LL" <l...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Candida Ablicans w posiewie kału-co to dokładnie???
Date: Fri, 21 Sep 2007 17:55:10 +0100

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
news:fd01cv$4j5$2@atlantis.news.tpi.pl...

> jak już wspomniano wcześniej, candida ma niemal KAŻDY z nas. Na pewno w
> badaniu wyszło, że masz _nadmiar_ ?

> zdaje się, że 2 tygodnie. Tak czy tak nie jest to ani trudne, ani
> długotrwałe. Na hipochondryków leczących "candidę" przez rok nie zwracaj
> uwagi.

> yyy, nie wiem... jak bez cukru to pewnie tak. Zresztą z cukrem zielonej
> chyba w ogóle nie da się pić :)
>
> Masz w ogóle objawy drożdżycy? Brzydki zapach z ust, nalot na języku, bóle
> mięśni i stawów, ogólnie poczucie rozbicia? I jakim cudem w ciągu roku
> [...]

ojawy mam jak diabli- bola mnie gnaty ciagle mnie cos gdzies strzyka,jezor
mam biały jak cholera raz na czas ten nalot idzie nawet po czesci usunąc
szczoteczka do zebów w trakcie mycia, zapach z ust z tego co moja dziewczyna
mówi czaemmiewam :) nienajlepszy, poza tym mam cały czas mam temperature
ciała ok 36,9- 37,2-3 a jak sie zmecze to wyższą, do tego czasem mnie kłuje
w klacie piersiowej i ogólnie miewam stany kiepskiego samopoczucia.A jeśli
chodzi o antybiotyki to nie w rok czasu tylko moze na przestrzeni 5 lat
wziołem ze 20-ogólnie moj organizm z tego co widze ma niedobory odpornosci
ale tak było zawsze-wiec teraz tez nie jestem zdziwiony ze złapałem jakiegos
grzyba:-).Dzieki za wszytkie posty, byłes bardzo pomocny.
Pzdr
LL