Cbnet - nie pisz do mnie wiecej na priva

1. Data: 2001-10-19 13:42:41

Temat: Cbnet - nie pisz do mnie wiecej na priva
Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I tak tego nie czytam.
Zostałeś t r w a l e splonkowany (tak jak Dorrit).

Nie odpowiadam ci na priva,
bo znajac cie juz wystarczajaco,
obawiam sie,
ze móglbys zrobic z jakiejkolwiek mojej odpowiedzi zly uzytek.

Saulo

1. Data: 2001-10-19 13:51:15

Temat: Re: Cbnet - nie pisz do mnie wiecej na priva
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Saulo:
> I tak tego nie czytam.
> Zostałeś t r w a l e splonkowany (tak jak Dorrit).

Laskawy Saulo,
Jesli nie czytasz to badz laskaw nie przypisywac mi wiecej na
grupie swoich obelzywych opinii, bardzo i grzecznie prosze.

> Nie odpowiadam ci na priva, bo znajac cie juz wystarczajaco,
> obawiam sie, ze móglbys zrobic z jakiejkolwiek mojej
> odpowiedzi zly uzytek.

Badz pewien ze w tej kwestii nie znize sie do Twojego poziomu. :]
Wszystko Ci sie miesza w tym durnym lbie. ;)

Czarek

1. Data: 2001-10-19 13:57:11

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet"
> Saulo:
> Czarek

:-)))
słowo daję - kabaret w wersji newsgrupowej! (dla niesłyszących ;)
konflikt budzi smiech
moze tak własnie działa tez ta słynna telewizja?
idę juz stad lepiej i zobacze jak to jest w drugim pudełku, czy tez bedzie
mnie to rozsmieszać.
:-)

pozdrawiam
Marsel

ps. dla wytrwałych: czemu konflikty smieszą?
M.

1. Data: 2001-10-19 14:06:38

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Marsel:
> ps. dla wytrwałych: czemu konflikty smieszą?

Nie wiem czy bylbys w stanie smiac sie non stop w sytuacji
gdy jakis 'psychol' usiluje dowartosciowac sie Twoim
kosztem stawiajac coraz to bardziej udziwnione obrazy
jakie znajduje w swojej glowie i maniakalnie dokleja im
Twoja etykiete.

Ja rozumiem uzasadniona krytyka, ale takie nieustanne
'pitolenie' (za przeproszeniem) w kolko tych samych 'prawd'
jest niekiedy 'oslabiajace'... przynajmniej dla mnie.

Czarek

1. Data: 2001-10-19 14:11:11

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet"
> Marsel:
>
> Nie wiem czy bylbys w stanie smiac sie non stop w sytuacji
> gdy jakis 'psychol' usiluje dowartosciowac sie Twoim

nie nie, mi chodzi o głosy stron nie zangazowanych, naprawde z boku to
wygląda smiesznie
spójrz- dyskusyjan grupa psyhcologiczna - i taki nagłówek
'ktośtam - nie pisz do mnie więcej na priva'
i dalej zaczynają się dyskusje które nic nie znaczą dla osoby postronnej a
wyglądaja przekomicznie
to mi przypomina kłutnię przekupek na bazarze o to której wypadło te 2 zl.
mnie to tym razem bawi :-)

czego i wam życze
marsel
i juz le-ceeeee

1. Data: 2001-10-19 14:29:42

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Marsel:
> to mi przypomina kłutnię przekupek na bazarze o to której
> wypadło te 2 zl. mnie to tym razem bawi :-)

Taaa..., wyciaganie takich kwestii na otwarte forum
to niestety specjalnosc Saulo/Paulo/diab(l)o.
Jest smieszne, zgadzam sie jak najbardziej.

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2001-10-19 14:40:53

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" :

> [...]
> bo znajac cie juz wystarczajaco,
> obawiam sie,
> ze móglbys zrobic z jakiejkolwiek mojej odpowiedzi zly uzytek.

Już kiedyś pisałam:) :

Narzędzia/reguły wiadomości/poczta

- jeśli wiad. pochodzi od : XXX
usuń ją z serwera:))

Pozdrawiam
E.

1. Data: 2001-10-19 15:18:44

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eva" <e...@w...pl> wrote in message news:9qpe27$dc4$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "Saulo" :

> Już kiedyś pisałam:) :
>
> Narzędzia/reguły wiadomości/poczta
>
> - jeśli wiad. pochodzi od : XXX
> usuń ją z serwera:))
>
> Pozdrawiam
> E.

Masz racje - tak zrobie.
Tak powinienem byl zrobic.

Saulo

1. Data: 2001-10-19 15:29:12

Temat: Odp: Cbnet - nie pisz do mnie wiecej na priva
Od: "Marek N." <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@w...pl=NOSPAM=> napisał:

> Badz pewien ze w tej kwestii nie znize sie do Twojego poziomu. :]
> Wszystko Ci sie miesza w tym durnym lbie. ;)
> Czarek

Czarku
A co bedzie, jesli Ktos ten cytat skopiuje i... zamiesci w psphome w alei
(przy literce C) ;-)
A moze szybko dopisz, ze bez Twojej zgody jest zakaz kopiowania?
;-)
Marek

1. Data: 2001-10-19 15:37:04

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek N." <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> (przy literce C) ;-)
> A moze szybko dopisz, ze bez Twojej zgody jest zakaz kopiowania?

Albo w sygnaturce:) ?
Niektórzy są łowcami sigów i tu też bywają.
Polecam grupę "najlepsze", bardzo pouczająca.
Eva

test osobowości
komunikacja jak najbardziej werbalna - te literki :-)
współżycie z drugą osobą
Reklama czekokolwiek
Pytanie o Manipulacje