OT: info o plonkach

1. Data: 2001-10-19 14:58:47

Temat: OT: info o plonkach
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

z moim udzialem oczywiscie. :]

Ponizej lista splonkowanych przeze mnie osob
ktora podaje dla porzadku:
pm
Eva
Saulo/Paulo/dialo - powrot do filtra
Alfred z lasu jakiegos-tam

i kilku 'wybitnych psycholi' ktorych nickow nie pomne.

Chcialbym aby wymienione osoby nie odpowiadaly na
moje posty z nadzieja na moja ew odpowiedz.
Jesli kogos pominalem (po przeinstalowaniu OE)
prosze o ew info na priv: c...@w...pl
Tyle.

PS: Ten list usune z serwera w ok 30 min. po opublikowaniu.

Czarek

1. Data: 2001-10-19 15:13:35

Temat: Re: info o plonkach
Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" :
<c...@w...pl=NOSPAM=> napisał w wiadomości news:9qpf08$l4u$2@news.tpi.pl...
> [...]
> prosze o ew info na priv: c...@w...pl
> Tyle.
>
> PS: Ten list usune z serwera w ok 30 min. po opublikowaniu.

:DDD
Czaruś, nie ma obawy:)
z mojej strony przynajmniej.
Tylko nie pisz do mnie pod innym nickiem, please:)

Eva

1. Data: 2001-10-19 15:37:41

Temat: Odp: info o plonkach
Od: "Marek N." <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eva <e...@w...pl> zacytowala i napisała:

> [...]

> Czaruś, nie ma obawy:)
> z mojej strony przynajmniej.
> Tylko nie pisz do mnie pod innym nickiem, please:)

Evuniu! Co Ty zrobilas!!! Skopiowalas post, ktory mial byc usuniety!!! Jak
teraz Czarek usunie Twoja kopie? ;-)

Serdecznosci i cieple usmiechy
Marek

1. Data: 2001-10-19 15:39:29

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek N." :

> Evuniu! Co Ty zrobilas!!! Skopiowalas post, ktory mial byc usuniety!!! Jak
> teraz Czarek usunie Twoja kopie? ;-)
>
> Serdecznosci i cieple usmiechy
> Marek

To będzie jak Hydra bez głowy ? ;-))

Serdecznie:)
Eva

1. Data: 2001-10-19 15:59:57

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Marek N.:
> Evuniu! Co Ty zrobilas!!! Skopiowalas post, ktory mial byc usuniety!!!
> Jak teraz Czarek usunie Twoja kopie? ;-)

Eva tak ma ze reflekcja z konsekwencji _wlasnych_ dzialan i decyzji
dociera do niej z opoznieniem ze sporym opoznieniem. ;))
Nic nowego. :)

Czarek

1. Data: 2001-10-19 16:01:39

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Marek N.:
>
> Eva tak ma ze reflekcja z konsekwencji _wlasnych_ dzialan i decyzji
> dociera do niej z opoznieniem ze sporym opoznieniem. ;))
> Nic nowego. :)

Chcesz powiedzieć, że to niebezpieczne ;)?
A ja się już nie boję:)
E.

1. Data: 2001-10-19 16:32:59

Od: Daga Gorczyńska <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evciu, ja tylko jedno zdanko z Eichelbergera:

"Bez względu na to, jakie pozory tworzymy wokół siebie, sposób, w jaki
traktujemy innych, zdradza, co w gruncie rzeczy myślimy o sobie".

Nie martw się więc tym, co ktoś mówi o Tobie, to tylko verba et
voces...

Pozdrawiam ciepło,
Daga

1. Data: 2001-10-19 18:39:01

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eva w news:9qphfv$ebr$1@news.tpi.pl...

(...)

> To będzie jak Hydra bez głowy ? ;-))

:))) Dokładnie

> Serdecznie:)
> Eva

Serdecznie zadowolony z decyzji Czarującej :)
Allfred
~~~~~~~~~~

1. Data: 2001-10-20 15:27:02

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet"
> Ten list usune z serwera w ok 30 min. po opublikowaniu.

Co to ma na celu?
Niby go usunąłeś ale ja ten Twój post czyli news:9qpf08$l4u$2@news.tpi.pl
Ściągnąłem sobie wczoraj (19.10.01 około 21 godziny) z serwera archiwum:
news://news-archive.icm.edu.pl bo fakt, że na innych go nie ma.

Akurat tam się on zachował więc wystarczy tylko kilknąć tutaj
.pl
aby go sobie obejrzeć :)

Cbnet - nie pisz do mnie wiecej na priva
test osobowości
komunikacja jak najbardziej werbalna - te literki :-)
współżycie z drugą osobą
Reklama czekokolwiek