To i tak nie ma sensu.....

1. Data: 2001-10-19 16:28:21

Temat: To i tak nie ma sensu.....
Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To i tak nie ma sensu......
Szukasz milosci a kiedy ja znajdujesz sam juz nie wiesz czego pragniesz.....
Chcesz byc blisko a jednak nie mozesz.... wiesz ze powinienes cos zrobic, ale
brak ci tego dziwnego uczucia, dzieki ktoremu wiesz ze sie uda, ze bedzie
dobrze....
Wiesz ze nie mozesz ranic tej drugiej osoby, bo chociaz nie chcesz byc teraz
przy Niej to jednak kiedy Ją boli to tak jak by bolalo ciebie....
Nie chcesz byc z Nią a jednak nie mozesz Jej starcic.... Po prostu czujesz
to....
To i tak nie ma sensu.....

1. Data: 2001-10-21 05:46:10

Temat: Re: To i tak nie ma sensu.....
Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przy Niej to jednak kiedy Ją boli to tak jak by bolalo ciebie....
> Nie chcesz byc z Nią a jednak nie mozesz Jej starcic.... Po prostu czujesz

O Boże o Jezu !!!!!! Jaki ten świat jest okropny!!! Najlepiej położyć się
pod płotem i czekać na śmierć... To i tak nie ma sensu- można usiąćś. Dobra
rada od wójak: nie pasują Ci kobiety to umawiaj się z facetami.

OT: info o plonkach
Cbnet - nie pisz do mnie wiecej na priva
test osobowości
komunikacja jak najbardziej werbalna - te literki :-)
współżycie z drugą osobą