Podziękowanie!

1. Data: 2001-10-18 19:59:33

Temat: Podziękowanie!
Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Uprzejmie dziękuję grupie JA, TY, MY za uczestnictwo w spotkaniu p.t.
"Depresja" które odbyło się w Radomiu w Centrum Kultury i Informacji
Międzynarodowej, ul. Traugutta 31/33 w dn. 17.10.2001 r. Trwało od godz.
17,00 do 21,00. Iwona i Marcin założyciele grupy JA, TY, MY wygłosili odczyt
na temat: Pomoc psychologiczna w internecie" Dzisiaj od rana odbieram
telefony z gratulacjami i podziękowaniami za zorganizowanie tego spotkania.
Dziękuję w imieniu swoim i radomian :))) Dowody medialne do wglądu na
życzenie.

Elizabeth