Cebula - technika

1. Data: 2004-09-16 13:47:42

Temat: Cebula - technika
Od: "Blazej Szymon Patrzalek" <b...@s...info_usunto> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!

otoz zastanawiam sie czy jest jakas skuteczna metoda/technika krojenia
(szatkowania) cebuli by nie uronic lzy ;)
jezeli ktos posiada takowa to bylbym wdzieczny za ujawnienie ;)

pozdrawiam
Blazej Patrzalek

1. Data: 2004-09-16 13:56:38

Temat: Re: Cebula - technika
Od: Patrycja Scelina <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Blazej Szymon Patrzalek napisał(a):
> [...]
> (szatkowania) cebuli by nie uronic lzy ;)
> jezeli ktos posiada takowa to bylbym wdzieczny za ujawnienie ;)

Mnie uczono, aby trzymac w ustach zapalki siarka na
zewnatrz.Pomagalo...nie uronilam ani jednej lezki przy krojeniu 3 kg
cebuli:)

Patrycja

1. Data: 2004-09-16 13:59:27

Od: "ktosia" <k...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> otoz zastanawiam sie czy jest jakas skuteczna metoda/technika krojenia
> (szatkowania) cebuli by nie uronic lzy ;)
> jezeli ktos posiada takowa to bylbym wdzieczny za ujawnienie ;)

wrzucic do robota, niech on placze za Ciebie przy krojeniu
Od paru lat nie siekalam cebuli, a schodzi mi 1-2 kg pokrojonej lub
posiekanej cebuli w tygodniu:)

pzdr
Ktoska

1. Data: 2004-09-16 14:10:03

Od: "janusz" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blazej Szymon Patrzalek" <b...@s...info_usunto> napisał w
wiadomości news:cic5ne$mrc$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam !!
>
> otoz zastanawiam sie czy jest jakas skuteczna metoda/technika krojenia
> (szatkowania) cebuli by nie uronic lzy ;)
> jezeli ktos posiada takowa to bylbym wdzieczny za ujawnienie ;)
cebula przechowywana lodówce ma mniejszą lotność oparów powodujących
łzawienie
janusz

1. Data: 2004-09-16 14:19:39

Od: "Newsy" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Duże ilości szatkuję w robocie, małe ilości w "przeciągu", czyli blisko
otwartego okna w kuchni. Pomaga...
Słyszałam jednak, że "cebulowe łzy" bardzo korzystnie wpływają na stan
oczu...
Pozdrawiam!
Marianka

1. Data: 2004-09-16 14:21:17

Od: Vefour <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (szatkowania) cebuli by nie uronic lzy ;)
> jezeli ktos posiada takowa to bylbym wdzieczny za ujawnienie ;)

W sumie jeden - bardzo ostry nóz. I tnij, nie miażdż.
--
Vefour.pl

1. Data: 2004-09-16 14:26:39

Od: "eM eL" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Blazej Szymon Patrzalek <b...@s...info_usunto> napisał(a):

> Witam !!
>
> otoz zastanawiam sie czy jest jakas skuteczna metoda/technika krojenia
> (szatkowania) cebuli by nie uronic lzy ;)
> jezeli ktos posiada takowa to bylbym wdzieczny za ujawnienie ;)

Poszukaj w archiwum tej grupy (google.pl | grupy dyskusujne) - temat ten
zostal dosyc wszechstronnie opukany pare tygodni temu.

1. Data: 2004-09-16 14:31:00

Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blazej Szymon Patrzalek" napisał w wiadomości
> Witam !!
>
> otoz zastanawiam sie czy jest jakas skuteczna metoda/technika krojenia
> (szatkowania) cebuli by nie uronic lzy ;)
> jezeli ktos posiada takowa to bylbym wdzieczny za ujawnienie ;)

ja mam soczewki kontaktowe i cebula mnie nie rusza :-)
pozdroo /Gosi@

1. Data: 2004-09-16 14:37:20

Od: "janusz" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosi@" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> ja mam soczewki kontaktowe i cebula mnie nie rusza :-)
To już było!
janusz

1. Data: 2004-09-16 15:09:35

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Sep 2004 15:47:42 +0200 I had a dream that Blazej Szymon Patrzalek
<b...@s...info_usunto> wrote:
> otoz zastanawiam sie czy jest jakas skuteczna metoda/technika krojenia
> (szatkowania) cebuli by nie uronic lzy ;)
> jezeli ktos posiada takowa to bylbym wdzieczny za ujawnienie ;)

Ja sobie kupiłem taką gruchę, której używa do szatkowania cebuli na
desce. Grucha ta ma u góry taką rączkę, co się ją naciska.
Kosztowało to 20 zł, a dzięki temu szybko i bezłzawo kroję duże ilości
cebuli.

Sufrażystki kuchenne
chcesz konto e-mail ??(reklama) ;)
Golonka