Cebulka ale jak ???

1. Data: 2006-02-03 12:37:12

Temat: Cebulka ale jak ???
Od: "Remek" <c...@c...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Mam pytanie czy ktos z Was wie w jaki sposob mozna
zrobic cebulke ktora jest dostepna w sklepach jako dodatek do w zasadzie
wszystkiego :) ?
Chodzi o te rumiana cebulke , przysmazona i chrupk.
Sam probowalem kombinowac ale to nie to :(
Bede wdzieczny za przepisy.
Hej
--
Remek www.remig.cad.pl
Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

2. Data: 2006-02-03 20:38:55

Temat: Re: Cebulka ale jak ???
Od: "news.tpi.pl" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Remek" <c...@c...tam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> --
> Remek www.remig.cad.pl
> Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.
JA KIEDYS PRÓBOWAŁAM ZROBIC TAKĄ CEBULKĘ.ALE JEST MNÓWSTWO ROBOTY.PO JEDNYM
RAZIE WOLĘ ISĆ DO SKLEPU I
KUPIC.WIEĆ TOBIE TEZ TO RADZĘ.ONA JEST PYCHA,ALE TYLE ROBOTY UUUU.DOŁĄCZAM
PRZEPIS:500 g cebuli,200 g maki,1 l oleju.Cebule obrac, oplukac, pokroic w
plasterki. Kciukiem nacisnac srodek plasterka i rozdzielic pierscienie.Wsyp
make do duzego naczynia, wlozyc cebule, delikatnie wymieszac, uwazajac, by
nie przerywac pierscieni.Gdy wszystkie pierscienie beda pokryte maka,
wkladac porcjami do metalowego koszyczka. Smazyc na dobrze rozgrzanym oleju
na zloty.kolor.
Cebule mozna rowniez smazyc w ciescie nalesnikowym.SMACZNEGO:)

3. Data: 2006-02-03 22:25:52

Od: "Remek" <c...@c...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.tpi.pl" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
oleju
> na zloty.kolor.
> Cebule mozna rowniez smazyc w ciescie nalesnikowym.SMACZNEGO:)

Dzieki, z tego co zrozumialem to nalezy je smazyc tak jak frytki ?
Ja probowalem na patelni ale niestety to nie to :)
Wiem ze mozna kupic w sklepie bo tak robie ale wiadomo wlasne to wlasne:)
Hej

4. Data: 2006-02-04 09:27:12

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu, który zapamietamy na wieki 2006-02-03 23:25, Remek postanowił/a
nas uraczyć niniejszym stwierdzeniem:

> Dzieki, z tego co zrozumialem to nalezy je smazyc tak jak frytki ?
> Ja probowalem na patelni ale niestety to nie to :)
> Wiem ze mozna kupic w sklepie bo tak robie ale wiadomo wlasne to wlasne:)

Tak, powinno się na głębokim oleju. Do oprószenia oprócz mąki możesz też
dodać trochę sezamu.
Mój mąż robi w ten sposób i jest boska.

Anka P.

5. Data: 2006-02-04 20:40:07

Od: "Fiora" <f...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak kupowac to tylko w MAKRO - sa duze opakowania
w bardzo dobrej cenie.
Wlasnie dwa dni temu widzialam.
Pozdrawiam
Fiora

6. Data: 2006-02-05 09:01:06

Od: "Remek" <c...@c...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka P." <t...@a...pl> napisał w
wiadomości news:ds1s22$t69$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> nas uraczyć niniejszym stwierdzeniem:

> Tak, powinno się na głębokim oleju. Do oprószenia oprócz mąki możesz też

Ha ha ha, sie udalo :)
Nawet calkiem niezla(bez sezamu bo nie mialem)
Dziekuje za przepisy.
W sumie nie jest to az tak pracochlonne.
Hej

--
Remek www.remig.cad.pl
Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

burrito i tacos
imbir
miód eukaliptusowy i pomarańczowy
Książka "Kuchnia grecka" z przepisem na stifado
z serii co przywieźć z...