Re: Celibat aborcją doskonałą

1. Data: 2008-03-14 11:18:19

Temat: Re: Celibat aborcją doskonałą
Od: CeBeR <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Uczcie się wszyscy zwolennicy "aborcji" od kleru jak chronić się przed niechcianymi
bachorami -zamiast konsekwencje własnej nieudolności w zapobieganiu ciąży zwalać na
płatnych zabójców w białych rękawiczkach...

Mała poprawka: jak chronić się przed alimentami na niechciane bachory.

--
Totus Tuus, Jenna Jameson!

2. Data: 2008-03-14 14:49:18

Od: CeBeR <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> Eee...testy dna jednak sprawę rozwiązują...takich "wypadków"
> to i konkordat nie wyrwie z normalnego sądu ;)

Do testów DNA trzeba chyba pobrać materiał "oskarżonego"? Tylko jak, gdy
on już w innej parafii, na drugim końcu kraju a jeśli trzeba - w
centrali sekty albo na jakichś "misjach".

--
Totus Tuus, Jenna Jameson!

3. Data: 2008-08-07 16:51:15

Temat: Celibat aborcj? doskonał?
Od: "Oswald" <a...@g...euro.pl> szukaj wiadomości tego autora

"CeBeR" <p...@g...pl> wrote:

> Do testów DNA trzeba chyba pobrać materiał "oskarżonego"?
A więc czekaj, bo:

Odpowiem ci, skoro tak ładnie mnie o to prosisz.

Re: Celibat aborcją doskonałą
Re: napady wscieklosci i lęk
Hakerzy prawdy
Re: Dziewictwo chwytem marketingowym...