Re: Celulitis czyli skorka pomranczowa

From: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Celulitis czyli skorka pomranczowa
Date: Mon, 22 Jul 2002 15:26:50 +0200

> To dziwne, że chodząc na aerobik nie możesz stracić tych 10 kg.
> Widocznie coś z dietą masz nie tak. Albo ten aerobik jest słaby.
Staraj
> się jeść rzeczy, które nie tylko Ci smakują ale także mają dobry
wpływ
> na Twój organizm. I wcale to nie musi być jakaś ścisła dieta.
Wystarczy
> że będzie bez tłuszczu, bez cukrów prostych...

Mało tego - ja jadąc na 2 tyg w góry chodząc po nich z ciężkim
plecakiem też nie chudnę.
Inni koledzy, którzy chodza ze mną - owszem, a ja nie , najwyzej 2-3
kg, które nadrabiam zaraz po powrocie.
Inna sprawa ze na forsownym wyjeździe w góry pozwalam sobie na
wiecej - np. czekolada, konserwy itd ...
Ale też zużycie kalorii jest tam z pewnością co najmniekj 2 x razy
większe niż na codzień.

> Jeśli chodzi o biust to sprawa nie jest taka prosta.

Ano właśnie - czy ma ktoś jakiś sposób na schudnięcie przy zachowaniu
ładnego biustu i to w moim wieku (no trudno, przyznam sie - mam 47
lat).

Ale bieganie nie
> powinno mu zaszkodzić, za to pomogłoby Twoim nogom.

Boję sie że bieganie to nie jest sport dla mnie, mam bardzo słabe
stawy skokowe i często zdarzaja mi się nawykowe zwichnięcia.

Pozdrowienia.

Basia