Centrum Onkologii na Ursynowie

1. Data: 2003-10-29 22:05:33

Temat: Centrum Onkologii na Ursynowie
Od: "Kasześ" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos mi moze powiedziec cos na temat tego szpitala ?
w leczeniu raka płuc
z gory bede wdzieczny za wszystkie uwagi
pozdrawiam
K6

2. Data: 2003-10-30 08:27:17

Temat: Re: Centrum Onkologii na Ursynowie
Od: "om" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasześ" <a...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos mi moze powiedziec cos na temat tego szpitala ?
> w leczeniu raka płuc
> z gory bede wdzieczny za wszystkie uwagi
> pozdrawiam
> K6

Moja mama była tam leczona. Warunki lepsze niż nigdzie indziej w Polsce i
fachowy personel. W dodatku miły i wydaje się być wyrozumiały (na oddziałach
szpitalnych). Ja polecam, bo Centrum wydaje się być bardzo dobrze
wyposarzone. Nie liczyłabym jednak na wyrozumiałość dla pacjentów w
krytycznym stanie - muszą stać w kolejkach na badania godzinami. Nigdzie nie
spotkałam tylu pacjentów w izbach przyjęć co w Centrum. Osobiście nie znam
lepszego miejsca na leczenie raka płuc.

pozdrawiam,
M.

3. Data: 2003-10-30 10:14:39

Od: "Wojciech Piotrowicz" <baldi22 @ poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasześ" <a...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos mi moze powiedziec cos na temat tego szpitala ?
> w leczeniu raka płuc
Ja akurat leczyłem się tak z tym, że na innym piętrze (przeszczep szpiku)..
Warunki super, personel wyszkolony i miły, pielęgniarki uczynne i zawsze
chętne do pracy, lekarze MAJĄ czas na rozmowę z pacjentem i tłumaczenie
poszczególnych etapów leczenia. Inne ośrodki temu typu (WCO, W-MCO)
wypadają BARDZO BLADO przy CO w stolicy..

--
Wojciech Piotrowicz
http://www.ziarnicazlosliwa.prv.pl

4. Data: 2003-10-31 21:28:18

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasześ" <a...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos mi moze powiedziec cos na temat tego szpitala ?
> w leczeniu raka płuc
> z gory bede wdzieczny za wszystkie uwagi

Moja mama leczy sie tam(guz piersi) i kumpela(guz na szyji)ja na dniach tez
zostana pacjentka tego szpitala....
Jak na razie nie mam sie do czego przyczepic.Lekarze znaja sie na
rzeczy,szpital wyposazony ok,opieka w porzadku(sa wyjatki,niektore
pielegniaki minely sie z powolaniem,ale takie przypadki wszedzie sie
zdarzaja)Obym nie zapeszyla....

Magda

HBs dodatni i ciąża
Nadczynność ślinianki