Centrum - efekty uboczne?

1. Data: 2001-02-14 20:10:50

Temat: Centrum - efekty uboczne?
Od: "Gregry" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakis czas temu bralem tabletki Centrum (z witaminami i mineralami). Mialem
wtedy troche problemow z oczmi - myslalem, ze to od nowego monitora, jednak
po odstawieniu Centrum problemy (w duuuzym stopniu) zniknely. Wczoraj znowu
lyknalem jedna tabletke i... to samo tzn. suche oko, troche piekace, po
dluzszym patrzeniu na ekran trudnosci z utrzymaniem ostrosci (wow niezly
rym).

Czy istnieje mozliwosc, ze tabletki Centrum sa powodem tych klopotow? Moze
jakis skladnik? Jesli juz to raczej mineral, bo od witaminek Pluszz czy
innych, troche mocniejszych nigdy nie mialem problemow. Moze jakies
uczulenie? A moze po prostu zbieg okolicznosci?

Gregry

2. Data: 2001-02-16 10:57:56

Temat: Re: Centrum - efekty uboczne?
Od: s...@w...onet.pl (Firma Marketingowa SAS Adam Sieczkowski) szukaj wiadomości tego autora

Tabletki Centrum zawierają miedzy innymi sztuczne witaminy między innymi
Beta karoten, który ma wpływ na sluzówki organizmu w tym bardzo znaczący na
oczy.
Posiadam dużo różnych sprawdzonych materiałów w tym wyniki badań
Amerykańskiej Agencji Walki z rakiem (publikowane luty 2000), które
przedstawia lek.med. Katarzyna Kazana, z których wynika,że podawanie
organizmowi sztucznego Beta karotenu powinno być zabronione. Zabacz również
czy w składzie nie ma Aspartamu E-951.
Z uwagi na objetości moge materiały zainteresowanym przesłać na priv.
Pozdrawiam Adam Sieczkowski
s...@w...onet.pl
Gadu-Gadu# 44011
logowanie: nazwisko(username): SAS IBO (password) 9790267

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

3. Data: 2001-02-16 11:50:32

Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> innych, troche mocniejszych nigdy nie mialem problemow. Moze jakies
> uczulenie? A moze po prostu zbieg okolicznosci?

Nie jedz tego typu reklamowanego gówna! Zjedz coś dobrego dla organizmu
człowieka, typu hamburger, piwo, czekolada, coca-cola, napój gazowany (ale bez
syfu marki aspartam) a nie jakiś sztuczny i nienaturalny twór.

Inż.nauk medycznych
* piotr'ek *

4. Data: 2001-02-16 12:46:10

Od: "Tomasz Bandurski" <d...@a...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Firma Marketingowa SAS Adam Sieczkowski" <s...@w...onet.pl>
napisał w wiadomości news:112f01c09807$109a13e0$45d84dd5@sas...
> Tabletki Centrum zawierają miedzy innymi sztuczne witaminy między innymi
> Beta karoten, który ma wpływ na sluzówki organizmu w tym bardzo znaczący
na
> oczy.

Hmm... skoro juz teoretyzujemy to moze dorzuce, ze w tabletkach Centrum jest
pokazna dawka jodu, ktory u osob z chorobami tarczycy (glownie chodzi mi o
chorobe Gravesa) moga powodowac niepokojace objawy. Jednak w obu przypadkach
(b-karoten i jod) nie wydaje mi sie, zeby takie dolegliwosci wystepowaly po
jednej tabletce i od razu (w krotkim czasie).
Tomasz Bandurski

5. Data: 2001-02-16 12:53:19

Od: "Jadarek" <o...@k...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze

> Nie jedz tego typu reklamowanego gówna! Zjedz coś dobrego dla organizmu
> człowieka, typu

>hamburger,
no... nie za bardzo, lepsza wątróbka (max. raz w tygodniu), goloneczka,
żeberka, karkóweczka...

>piwo,
można ale max. dwa na dobę (ok. 40 g. węglowodanów)

>czekolada,
tylko twarda gorzka

>coca-cola,
co to to nie !

>napój gazowany
lepiej woda przegotowana, ostudzona + dwie łyżki soku niesłodzonego (tanie
!!!)

>(ale bez > syfu marki aspartam) a nie jakiś sztuczny i nienaturalny twór.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Coś powoli do ludzi dociera !!!

"Jadarek"- Dariusz Kral

(optymalny 16 mies. co to jest właśnie jest po USG jamy brzusznej -
komentarz lekarza chirurga co do stanu moich trzewi : "jak u młodzieniaszka"
;-)))) )

6. Data: 2001-02-16 13:08:13

Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> no... nie za bardzo, lepsza wątróbka (max. raz w tygodniu), goloneczka,
> żeberka, karkóweczka...

OK!! Ale ogólnie mięcho!

> można ale max. dwa na dobę (ok. 40 g. węglowodanów)

W weekend dopuszczalne dużo więcej.

> tylko twarda gorzka

Eeeeeee... nie dobra i nie zawiera podstawowego i niezbędnego składnika CUKRU.

> co to to nie !

Wskazane w umiarkowanych ilościach 300 ml dziennie. Dla zachowania dobrej
formy... w trumnie.

> lepiej woda przegotowana, ostudzona + dwie łyżki soku niesłodzonego (tanie
> !!!)

CO2 to podstawa w napojach - nawet w wodzie.

Inż.nauk medycznych
* piotr'ek *

8. Data: 2001-02-20 00:19:48

Od: s...@w...onet.pl (Firma Marketingowa SAS Adam Sieczkowski) szukaj wiadomości tego autora

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> Coś powoli do ludzi dociera !!!
>
> "Jadarek"- Dariusz Kral
Aspekty zdrowotne aspartamu ciąg dalszy
Pierwotnie aspartam został dopuszczony do stosowania w produktach suchych
już 26 lipca 1974 , ale sprzeciw wniesiony w sierpniu 1974 przez badacza
neurologa Dr John W. Olney i prawnika organizacji "Consumer" James'a
Turner'a, jak również wszczęte dochodzenie dotyczące praktyk badawczych
firmy G.D. Searle spowodowały, że 5 grudnia 1974 US Food and Drug
Administration (FDA - odpowiednik naszego PZH) zawiesił dopuszczenie. W 1985
firma Monsanto kupiła (za 3 mld $ - przy. tłum.) firmę G.D. Searle i
przekształciła ją w dwie oddzielne firmy: Searle Pharmaceuticals i
NutraSweet Company.
Aspartam odpowiada za ponad 75 % doniesień o niekorzystnych reakcjach na
dodatki do żywności przekazywanych do FDA. Wiele z tych reakcji jest bardzo
poważnych włącznie z atakami padaczki i zgonami, jak to ostatnio ujawniono w
raporcie US Department of Health and Human Services (odpowiednik naszego
Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej) z lutego 1994.(1) Kilka z 90
różnych udokumentowanych symptomów wymienionych w raporcie jako powodowane
przez aspartam to: Bóle głowy / migreny, zawroty głowy, napady epilepsji,
nudności, drętwienia, skurcze mięśni, przybieranie na wadze, wysypki,
depresje, zmęczenie, drażliwość, częstoskurcz serca, bezsenność, problemy z
widzeniem, utrata słuchu, palpitacje serca, trudności z oddychaniem, ataki
niepokoju, niewyraźna wymowa, utrata smaku, szum w uszach, zawroty głowy,
utrata pamięci i bóle stawów. Badacze i lekarze studiujący niekorzystne
działanie aspartamu stwierdzili, że jego spożywanie może się przyczynić do
wywołania lub pogorszenia stanu w następujących chorobach chronicznych:(2)
guzy mózgu, stwardnienie rozsiane, epilepsja, chroniczny syndrom zmęczenia,
choroba parkinsona, choroba alzheimera, opóźnienie umysłowe, chłoniak, wady
wrodzone, fibromyalgia, i cukrzyca(!). Aspartam jest kombinacja trzech
substancji chemicznych: Kwasu asparaginowego, fenyloalaniny i metanolu.
Książka, Prescription for Nutritional Healing, (Zalecenia dla Leczenia
Poprzez Żywienie) napisana przez James i Phyllis Balch , wymienia aspartam
wśród "trucizn chemicznych."
7. Data: 2001-02-20 00:19:48

Od: s...@w...onet.pl (Firma Marketingowa SAS Adam Sieczkowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bez
> syfu marki aspartam) a nie jakiś sztuczny i nienaturalny twór.

Tak apropo odnośnie aspartamu
ASPARTAM MOŻNA ZNALEŹĆ W: - śniadaniach błyskawicznych - pastylkach
miętowych poprawiających zapach oddechu - płatkach - gumie do żucie bez
cukru - mieszankach kakaowych - napojach kawowych - mrożonych deserach -
deserach żelatynowych - napojach owocowych - środkach przeczyszczających -
multiwitaminach - napojach mlecznych - lekarstwach i dodatkach - shake'ach -
napojach bezalkoholowych - słodzikach stołowych - napojach herbacianych -
rozpuszczalnych kawach i herbatach - mieszankach dekoracyjnych - coolerach
winnych - jogurtach. Dowiedziałem się, że aspartam zosta znaleziony w
produktach, w których nie jest deklarowany na opakowaniu. Szczególnie trzeba
uważać z produktami farmaceutycznymi i dodatkami żywieniowymi (np.
multiwitaminy, minerały, etc. - przyp.tłum.). Zostałem poinformowany, że
nawet pewne dodatki żywieniowe produkowane przez dobrze znanych producentów
tego typu preparatów, jak np. Twinlabs, zawierają aspartam. Informacje, do
których odniosłem się powyżej, stanowią szczyt góry lodowej jeśli chodzi o
informacje n/t szkodliwości aspartamu. Aby czytelnik mógł się dowiedzieć
więcej poniżej załączyłem niektóre źródła.Aspartam jest dopuszczony do
żywności w Polsce. Można go znaleźć na liście dodatków do żywności pod
adresem http://www.chemia.px.pl/roznosci/zywnosc_dodatki.htm
l. Jest on tam
wymieniony pod numerem E 951.

9. Data: 2001-02-23 23:08:57

Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org> szukaj wiadomości tego autora

>żywności w Polsce. Można go znaleźć na liście dodatków do żywności pod
>adresem http://www.chemia.px.pl/roznosci/zywnosc_dodatki.htm
l. Jest on tam
>wymieniony pod numerem E 951.

Lepsza lista wraz z wzorami chemicznymi, jest na nastepujacaj podstronie
ChemFana:
http://pc69.wbc.lublin.pl/ChemFan/Sprzet_I_Odczynnik
i/DodatkiE.html

ak

Co za swinstwo jest dodawane do bananow ?
Re : Prezes Naczelnego Sadu Lekarskiego
MIESZANKI ZIOŁOWE
Unity stomatologiczne Castellini, OMS, Anthos - kto ma?
wazne