Chłodziarka jednoagregatowa

1. Data: 2011-02-17 14:16:15

Temat: Chłodziarka jednoagregatowa
Od: "Ula" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brałam pod uwagę chłodziarkę dwuagregatową, tymczasem powiedziano mi w
sklepie, że od tego
rozwiązania się odchodzi na rzecz jednoagregatowych
bo są tańsze a nie zużywają więcej prądu.
Wyłaczając sytuację awarii jednego agregatu w dwuagregatowej to jakie zalety
ma ta dwuagregatowa
i czy faktycznie jej kupno jest nieopłacalne?
Ula.

2. Data: 2011-02-17 14:19:31

Temat: Re: Chłodziarka jednoagregatowa
Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> Brałam pod uwagę chłodziarkę dwuagregatową, tymczasem powiedziano mi w
> sklepie, że od tego
> rozwiązania się odchodzi na rzecz jednoagregatowych
> bo są tańsze a nie zużywają więcej prądu.

Tak.

> Wyłaczając sytuację awarii jednego agregatu w dwuagregatowej to jakie
> zalety ma ta dwuagregatowa

Żadne

> i czy faktycznie jej kupno jest nieopłacalne?
> Ula.

Faktycznie

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

3. Data: 2011-02-17 14:54:54

Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mównicę wtargnął "Ula", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

> Wyłaczając sytuację awarii jednego agregatu w dwuagregatowej to jakie zalety
> ma ta dwuagregatowa

Oj tam wyłączając.
Jak wyłączysz awarię, to nie bardzo widzę inne zalety, myśmy mieli
dwuagregatówkę, jak padł jeden z agregatów to przynajmniej zamrażarka
działała. I na tym zalety się skończyły, bo naprawa kosztowałaby tyle, że
jak to zwykle bywa trzeba było kupić nową. Jednoagregatową i z o połowę czy
nawet lepiej mniejszym zużyciem prądu.

Piotr Mockałło
Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N
http://www.osiatkowania.pl

4. Data: 2011-02-18 06:43:46

Temat: Re: Ch?odziarka jednoagregatowa
Od: BQB <a...@a...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11-02-17 15:16, Ula pisze:
> Bra?am pod uwag? ch?odziark? dwuagregatow?, tymczasem powiedziano mi w
> sklepie, ?e od tego
> rozwi?zania si? odchodzi na rzecz jednoagregatowych
> bo s? ta?sze a nie zu?ywaj? wi?cej pr?du.
> Wy?aczaj?c sytuacj? awarii jednego agregatu w dwuagregatowej to jakie zalety
> ma ta dwuagregatowa
> i czy faktycznie jej kupno jest nieop?acalne?
> Ula.

1. Prosiłbym ustawić kodowanie.
2. Jak są 2 agregaty, to można jeden wyłączyć - np dla lodówki, gdy
pusta jak jedziemy na wakacje. Ewentualnie, mamy pustą zamrażarkę, to ją
wyłączamy, aby prądu nie brała.
3. Jak widać z powyższego jest to mało opłacalne.

5. Data: 2011-02-18 07:12:26

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BQB" <a...@a...com.invalid> wrote in message

> [...]
> wyłączamy, aby prądu nie brała.
> 3. Jak widać z powyższego jest to mało opłacalne.

Nieprawda, zwłaszcza przy dużych pojemnościach, gdy cena agregatu może być
dużo mniejsza od wartości zawartości.

6. Data: 2011-02-18 08:34:05

Temat: Re: Chłodziarka jednoagregatowa (was: Ch?odziarka jednoagregatowa)
Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mównicę wtargnął "BQB", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

> 2. Jak są 2 agregaty, to można jeden wyłączyć - np dla lodówki, gdy
> pusta jak jedziemy na wakacje.

Szczerze mówiąc nie wiem po jak długich wakacjach zwróciłby się koszt
drugiego agregatu w przeliczeniu na oszczędność prądu w takim przypadku -
trzeba wziąć pod uwagę, że główną przyczyną wzrostu temperatury w lodówce
jest jej otwieranie, lodówka w czasie urlopu gdy nikt w niej nie grzebie
wcale tak często agregatu uruchamiać nie będzie chyba...

> Ewentualnie, mamy pustą zamrażarkę, to ją
> wyłączamy, aby prądu nie brała.

To jest w ogóle możliwe? 0_o
Nie pamiętam sytuacji by w zamrażarce była pustka, mrok i cisza, a jakimiś
szczególnymi chomikami nie jesteśmy...

7. Data: 2011-02-18 13:32:29

Od: "Ula" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BQB" <a...@a...com.invalid> napisał w wiadomości

> 1. Prosiłbym ustawić kodowanie.

Czy obecnie kodowanie MIME jest prawidłowe?
ąśćńł
Ula.

8. Data: 2011-02-18 13:47:03

Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mównicę wtargnął "Ula", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

> Czy obecnie kodowanie MIME jest prawidłowe?
> ąśćńł

Masz ustawione kodowanie UTF-8, mój czytnik to akurat prawidłowo wyświetla,
ale sporo innych tego nie łyka.

9. Data: 2011-02-19 14:01:58

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-18 14:47, Damork pisze:
> Na mównicę wtargnął "Ula", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

> Masz ustawione kodowanie UTF-8, mój czytnik to akurat prawidłowo wyświetla,
> ale sporo innych tego nie łyka.

Mój też widzi poprawnie.

10. Data: 2011-02-20 16:37:00

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Damork wrote:
> Na mównicę wtargnął "Ula", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
> ryknął:

> Masz ustawione kodowanie UTF-8, mój czytnik to akurat prawidłowo
> wyświetla, ale sporo innych tego nie łyka.

No daj spokój w XXI wieku jak ktoś ma czytnik nie czytający UTF-8 to pewnie
ma też drukarkę wierszową i czytnik kart perforowanych a pliki trzyma na
taśmach. :)

nie daj sie wposcic w maliny z kredytem
podwójne rolety
Rozgałęźnik - popularna złodziejka do opraw produkcji polskiej
Urządzenie do popcornu
czasowy alarm temperatury