Chamstwo i prostactwo

111. Data: 2019-06-30 12:18:01

Temat: Re: Chamstwo i prostactwo
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2019 o 19:05, gazebo pisze:

> nie jestem w tym odosobniony

A są jakieś tego pozytywy?

112. Data: 2019-06-30 12:18:29

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.06.2019 o 03:46, Ilona pisze:

> może jednak, zupełnie nieświadomie, utożsamiasz pielęgniarki z
> opiekunkami?
>
> Pielegniarki, to osoby wykształcone w nowoczesnych technologiach
> medycznych, najczęściej z tytułami mgr, albo dr a opiekunki
> najczęściej, bez określonego zawodu, osoby przyuczone.
>
> //pomiędzy są jeszcze: higienistki.

Wszystko wyjaśnia definicja słowa "pielęgnacja". czyli czynność wcale
nie musi być związana z zabiegami medycznymi. Z uwagą że usługa "córy
koryntu" może takim zabiegiem być.

113. Data: 2019-06-30 12:18:42

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.06.2019 o 03:48, Ilona pisze:

> //co nie oznacza, że wśród nich nie zdarzają sie idiotki.

To akurat cecha obecna w każdym środowisku. ;-)

114. Data: 2019-07-01 06:42:55

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/06/2019 o 11:18, Trybun pisze:

> A są jakieś tego pozytywy?

spokojne zycie

--
gazebo

115. Data: 2019-07-01 22:24:40

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-30 12:16, Trybun wrote:

> Deklaracje tzw naszych decydentów nie pozostawiają chyba wątpliwości kto
> do kogo się garnie

Historycznie jest tak, że gdy kolegowaliśmy sie z Anglosasami, to nasz
byt państwowy odbudowywał sie i nie był zagrożony.
Gdy Anglosasi bywali zajęci swoimi sprawami, to Germanie, wespół z
Rusami, natychmiast zajmowali naszą przestrzeń.

116. Data: 2019-07-01 22:27:34

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-30 12:17, Trybun wrote:

> Wynajmowani za naszą kasę klakierzy w zupełności im tan nasz brak
> entuzjazmu rekompensują. W tej dziedzinie zdaje się przebili nawet
> zwyczaje PRLu kiedy to cała sala wiwatowała na cześć kacyka,
> przynajmniej nie robili tego za pieniądze.

Wtedy istniał system 'talonów'.

//to taki sposób na niedodrukowywanie pustych pieniedzy i jednocześnie
posiadanie wpływu.

117. Data: 2019-07-01 22:32:41

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-30 12:18, Trybun wrote:

> Wszystko wyjaśnia definicja słowa "pielęgnacja". czyli czynność wcale
> nie musi być związana z zabiegami medycznymi. Z uwagą że usługa "córy
> koryntu" może takim zabiegiem być.

Ta, ale, to już zahacza o bardzo szeroko rozumiane miłosierdzie.

118. Data: 2019-07-01 23:25:28

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-01 06:42, gazebo wrote:

> spokojne zycie

może mógłbys to wyjaśnić i uzasadnić na przykładach?

119. Data: 2019-07-02 12:09:51

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2019 o 22:24, Izaura pisze:

> [...]
> Gdy Anglosasi bywali zajęci swoimi sprawami, to Germanie, wespół z
> Rusami, natychmiast zajmowali naszą przestrzeń.

Tzn, kiedy ci Anglosasi nam pomagali zrzucać ruskie i szwabskie kajdany?
Z tego co pamiętam zawsze byliśmy gotowi aby im służyć nie otrzymując
praktycznie nic w zamian.

120. Data: 2019-07-02 12:10:54

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2019 o 22:27, Izaura pisze:

> Wtedy istniał system 'talonów'.
>
> //to taki sposób na niedodrukowywanie pustych pieniedzy i jednocześnie
> posiadanie wpływu.

Problemem są takie zwyczaje stosowane na dzień dzisiejszy. Co taka
władza sobie myśli dopuszczając do głosu tylko swoich żarliwych
wyznawców? Chcą zakłamać rzeczywistość że niby są oni umiłowani przez Lud?

Narcyzm grupowy
Nareszcie ktoś reaguje.
Aj waj!
Łamidupka dla Środy.