Chamstwo i prostactwo

121. Data: 2019-07-02 12:11:00

Temat: Re: Chamstwo i prostactwo
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2019 o 06:42, gazebo pisze:

> spokojne zycie

No tak.

122. Data: 2019-07-02 12:11:32

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2019 o 22:32, Izaura pisze:

> Ta, ale, to już zahacza o bardzo szeroko rozumiane miłosierdzie.

Pomoc w potrzebie to zawsze jakaś forma miłosierdzia, nawet gdy w grę
wchodzi płatna usługa.

123. Data: 2019-07-02 20:40:24

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/07/2019 o 22:25, Izaura pisze:

> może mógłbys to wyjaśnić i uzasadnić na przykładach?

poczytaj co ja pisze na tej grupie

--
gazebo

124. Data: 2019-07-02 23:48:04

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-02 12:09, Trybun wrote:

> Tzn, kiedy ci Anglosasi nam pomagali zrzucać ruskie i szwabskie kajdany?
> Z tego co pamiętam zawsze byliśmy gotowi aby im służyć nie otrzymując
> praktycznie nic w zamian.

W 1918!
Druga RP, to zasługa, prawie wyłącznie Woodrow Wilson, przedstawiciela
'Hegemona Światowego Oceanu'.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Czterna%C5%9Bcie_punkt
%C3%B3w_Wilsona

//oczywiście, zrobili to w imieniu dobrze pojętego własnego interesu, by
rozdzielić dwa lądowe imperia, trzecim i nadal panować nad Eurazja.

125. Data: 2019-07-02 23:59:14

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-02 12:10, Trybun wrote:

> Problemem są takie zwyczaje stosowane na dzień dzisiejszy. Co taka
> władza sobie myśli dopuszczając do głosu tylko swoich żarliwych
> wyznawców? Chcą zakłamać rzeczywistość że niby są oni umiłowani przez Lud?

Dzisiaj a właściwie, od ponad 20 lat, widać wyraźnie, że to nie dzieje
się przez pomyłke, czy niedopatrzenie. Umiłowani Przywódcy, nie to, że
nie potrafia inaczej, ale muszą zachowywać się w określony sposób.

//prawie, jak pocztówka z urlopu: Pozdrowienia z Ventotene.
https://www.bundeskanzlerin.de/bkin-de/angela-merkel
/terminkalender/reiseberichte/sicherheit-garantieren
-europa-leben-411486

126. Data: 2019-07-03 00:08:59

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-02 12:11, Trybun wrote:

> Pomoc w potrzebie to zawsze jakaś forma miłosierdzia, nawet gdy w grę
> wchodzi płatna usługa.

Sylvio z 'Szeszeli' wróci to może wyjaśni czy Gesetzliche
Krankenversicherung refunduje?

127. Data: 2019-07-03 11:49:18

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.07.2019 o 23:48, Izaura pisze:

> [...]
>
> //oczywiście, zrobili to w imieniu dobrze pojętego własnego interesu,
> by rozdzielić dwa lądowe imperia, trzecim i nadal panować nad Eurazja.

Bardziej realny i namacalny był zdaje się dekret Komisarzy Ludowych,
przyznający terenom zajmowanym przez Rosję suwerenność. Bo w sumie jak
można istnieć pod protektoratem nie istniejących już państw? USA to
wtedy jeszcze mogły z taka Francją czy Anglią buty nosić. Tak więc nic
bez ich zgody nie było możliwe.

128. Data: 2019-07-03 11:49:34

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.07.2019 o 23:59, Izaura pisze:

> [...]
> https://www.bundeskanzlerin.de/bkin-de/angela-merkel
/terminkalender/reiseberichte/sicherheit-garantieren

Można zrozumieć motywy takiego zachowania w kapitalizmie, kult
jednostki/ek to jeden z elementów tego systemu, jednak nie do pojęcia
jest takie zachowania w systemie komuszym, on przecie deklaruje nie
tylko brak tolerancji do takich zachwiań ale wręcz z tym walkę.

129. Data: 2019-07-03 11:54:19

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.07.2019 o 00:08, Izaura pisze:

> Sylvio z 'Szeszeli' wróci to może wyjaśni czy Gesetzliche
> Krankenversicherung refunduje?

Sylvio często prezentuje swój własny punkt widzenia a nie stan faktyczny.

130. Data: 2019-07-03 12:15:22

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/07/2019 o 10:54, Trybun pisze:

> Sylvio często prezentuje swój własny punkt widzenia a nie stan faktyczny.

a ty co prezentujesz? niedowiedzony, uczysz sie, fajnie

--
gazebo

Narcyzm grupowy
Nareszcie ktoś reaguje.