Chcę dzidziusia - proszę o rady

1. Data: 2003-12-29 19:06:05

Temat: Chcę dzidziusia - proszę o rady
Od: "B" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Moja córcia ma prawie 7 lat i przydałoby się rodzeństwo. "Pracując" nad
Magdalenką zajęło nam to 2 miesiące, a teraz 11 miesiecy i nic.
Muszę przyznać, że jestem troszkę przerażona...Co ze mną jest nie tak??
Ostatnio wybrałam się do pani ginekolog. Przebadała i żadnych przeciwskazań
do bycia mamą nie widziała.Poradziła, aby nie myśleć o poczęciu dziecka.
I ja to oczywiście wiem i stosuję, ale mamą po raz kolejny nie jestem.
Płakać mi się już chce...

Bernadeta

2. Data: 2003-12-29 19:16:31

Temat: Re: Chcę dzidziusia - proszę o rady
Od: "Tomek" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego z Tobą jest nie tak ? Popatrz w kierunku partnera.

3. Data: 2003-12-29 19:38:16

Od: "B" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego z Tobą jest nie tak ? Popatrz w kierunku partnera.

A co z partnerem może byc nie tak?

4. Data: 2003-12-29 19:59:09

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Tak sie składa, że nie tylko kobiety mogą cierpieć na bezpłodność. Namów
swojego partnera na wizytę u lekarza. Mam nadzieję, że to tylko chwilowe
kłopoty. Pozdrawiam!

5. Data: 2003-12-29 21:22:23

Od: "Kathrin78" <v...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

"B" schrieb im Newsbeitrag
> "Pracuj?c" nad
> Magdalenk? zaj??o nam to 2 miesi?ce, a teraz 11 miesiecy i nic.
> Musz? przyznaae, ?e jestem troszk? przera?ona...Co ze mn? jest nie tak??

Po pierwsze partner powinien wykonac badanie nasienia. U ciebie natomiast
nalezaloby sprawdzic hormony i ew. monitorowac cykl aby sprawdzic, czy
owulacja ma miejsce. Mozesz rowniez prowadzic pomiar podstawowej temperatury
ciala - pozwoli on rowniez na ustalenie czy do owulacji dochodzi, wymaga
jednak wiecej samozaparcia.
Pozdrawiam
Kathrin

6. Data: 2003-12-29 21:23:35

Od: "Kathrin78" <v...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

"B" schrieb im Newsbeitrag
> A co z partnerem mo?e byc nie tak?

Jakosc nasienia niestety nie jest stala i moze ulec nawet duzym zmianom.
Dlatego tez warto wykonac jego badanie.
Pozdrawiam
Kathrin

7. Data: 2003-12-30 07:54:30

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2003-12-30 13:04:15

Od: <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja córcia ma prawie 7 lat i przydałoby się rodzeństwo. "Pracując" nad
> Magdalenką zajęło nam to 2 miesiące, a teraz 11 miesiecy i nic.
> Muszę przyznać, że jestem troszkę przerażona...Co ze mną jest nie tak??

czasami tak sie zdaza...
to ze pierwsze dziecko zostało poczete własciwie bez problemu nie ma reguły
ze z kolejnym tez tak bedzie.

zazwyczaj po około roku prób lekarz ginekolog powinien wyslac Cie na
szczególowe badania, aby wykluczyc pewne ewentualności ktore moga
przeszkadzac w zajsciu w ciąze.

Na Twoim miejscu poszlabym na badania do kliniki ktora zajmuje sie
profesjonalnie leczeniem nieplodnosci (i prosze nie mylic z bezplodnoscia!!!!)
tam napewno zaopiekuja sie Toba osoby ktore znaja temat.
Po specjalistycznych badaniach mogą szybko ustalic przyczyne niepowodzen.
(wiem to, bo moja siostre leczyli zwykli lekarze przez 2 lata bez skutku
(niby wszystko bylo ok), i dopiero jak trafila do kliniki leczenia
nieplodnosci okazalo sie w czym tkwi przyczyna).

I tak jak pisali inni napewno beda chcieli zbadac Ciebie jak i partnera (np.
kiepska jakosc nasienia).

Jeśli chcesz dowiedziec sie wiecej o tych sprawach albo wymienic jakies uwagi
z innymi zajrzyj na strone www.nasz-bocian.pl
Tam napewno spotkasz przyjaznych Ci ludzi i o podobnym problemie.

Życze dużo radości, i spełnienia marzenia o dzidzisiu.

9. Data: 2003-12-30 17:07:14

Od: "B" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Wszystkim za rady ;)

Pozdrawiam,