Chce miec dziecko :)

21. Data: 2002-12-19 19:22:09

Temat: Re: Chce miec dziecko :)
Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

begin http://www.oe.it-faq.pl
I.P. <i...@g...de> quotation:

> Oj nie!, czemu tak pesymistycznie?, moze te pochmurne dni tak nastrajaja,
> ale niedlugo Swieta i zycze aby to byly b. mile chwile.

Droga Ilonko :) Jedna uwaga: Masz niewłaściwie ustawione kodowanie.
Jest: ISO-8859-1, powinno być ISO-8859-2.

Chętnie Cię czytam, jednak miewam przez to złe ustawienie problem z
polskimi literkami :)

--
Ogólnopolska Akcja SIO: powiedz "NIE" szumowi informacyjnemu golfmastera.
Udało się na pl.sci.medycyna, może się udać i gdzie indziej. Próbuj ;->

22. Data: 2002-12-19 19:56:56

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 19 Dec 2002 05:27:08 +0100,"Edyta" <e...@p...onet.pl>,Edyta
<atrhpc$jb7$1@news.onet.pl> napisał/a:

> Sama sie miotam. Ale na
> pewno nie jestem osoba, ktora jakkolwiek inna istote, traktowalaby
> instrumentalnie jako spelnienie czegostam....

Jak chcesz mieć dziecko,to miej!!!
Młoda jeszcze jesteś.
Po co się pytasz tutaj?

Kaja

23. Data: 2002-12-19 20:40:10

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 19 Dec 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:atrhpc$jb7$1@news.onet.pl :

> [...]
> egoizm etc. Ja nie kalkuluje na chlodno: ze mam duzo rzeczy do
> odziedziczenia, ze przydalby sie ktos na starosc, ze samota, ze
> wyksztalcona i chcialabym to przekazac - to byloby bez sensu. Czuje
> ogoromna wewnetrzna tesknote za dzieckiem, moze nieracjonalna.... Ale
> mysle ze znana wielu ludziom. Pewno w duzej mierze wiaze sie to z
> fizjologia kobiety, hormonami etc. Nie wiem. Nie pytaj o przyczyne
> "racjonalna" i nie krytykuj mnie. Sama sie miotam. Ale na pewno nie
> jestem osoba, ktora jakkolwiek inna istote, traktowalaby
> instrumentalnie jako spelnienie czegostam....

A czy ja, reprezentant Boga dla ludzi mógłbym ci coś doradzić?

"Wszystko jest religijne albo jakąś religią."
-- nawet rodzenie dziecka

Z dobrymi życzeniami,
www.wybrany.z.pl/img/albertan_calendar.jpg : 0002.6.43
--
Albert Jacher lek., representative of god Wakan Alo, religer
www.albertanism.freezope.org/pl news://alt.religion.albertanism

24. Data: 2002-12-20 08:37:26

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Dec 2002, HaNkA ReDhUnTeR wrote:

> Ano:-)) Niech więc siądą i ustalą we dwoje bo koniec konców ma to byc ICH
> dziecko, niech więc OBOJE rozwaza wszystkie za i przeciw. Nie wydaje mi się
> szczęsliwym rozwiazanie, ze ona zadecyduje za nich oboje.

i tu jest pewna pulapka wspolczesnych czasow. Antykoncepcja dala
kobiecie (i jej partnerowi) swobode wyboru - kiedys bylo inaczej -
nie siadalo sie (chyba, ze uprawiac seks na siedzaco) nie
intelektualizowalo sie na temat, w ktorym momencie zycia najlepiej
tylko z chwila rozpoczecia zycia partnerskiego wiadomo bylo,
ze jego nastepstwem w jakims momencie bedzie ciaza. Obecny
trend odkladania pierwszej ciazy na "pozniej" czesto na 38-40 rok zycia
jest z puntku widzenia zdrowia kobiety i przyszlego dziecka
niekorzystny. Innymi slowy jak tak beda siedziec i rozwazac wszystkie
"za" i "przeciw" to moze to trwac tak dlugo, ze jak orzekna ze "za"
to juz nic nie wyjdzie.

Tak wiec dobrym haslem dla takich "przeintelektualizowanych" par
moze byc powiedzenie "byle przed menopauza"

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

25. Data: 2003-01-05 14:33:37

Od: t...@p...onet.pl (Piotrek P) szukaj wiadomości tego autora

sorki za szerosc ale moim zdaniem w tym przypadku jest ciut za pozno i
zasada lepeij pozno nisz wcale tu nie pasuje. takie dzieci ze
starszych matek maja czesto problemy zdrowotne no i pomysl gdy bedzie
miec 10 lat ty bedziesz miec 46 jego rowiesnicy bede miec babcie w tym
wieku

26. Data: 2003-01-05 15:16:37

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 05 Jan 2003 14:33:37 GMT,t...@p...onet.pl (Piotrek P), napisał/a:

> [...]
> starszych matek maja czesto problemy zdrowotne no i pomysl gdy bedzie
> miec 10 lat ty bedziesz miec 46 jego rowiesnicy bede miec babcie w tym

Nie przesadzaj.Moja matka urodziła mnie jak miała 37 lat (ojciec starszy od
matki o 8 lat).Fakt,że mam jeszcze dużo starsze rodzeństwo.Z moją matką
chodziłam do teatru,do kina i nigdy się jej nie powstydziłam,bo była ładną
i lubianą przez moje koleżanki i kolegów osobą...A to,czy osoba 46 letnia
zostanie babcią,to zależy tylko od dziecka,czy swojej matce nie zrobi
takiego numeru i ją babcią nie zrobi.Ja sobie nie wyobrażam być w takim
wieku babcią i nawet sobie tego nie życzę.

Pozdrawiam;
Kaja

27. Data: 2003-01-05 16:48:40

Od: "Anna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotrek P" <t...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> starszych matek maja czesto problemy zdrowotne no i pomysl gdy bedzie
> miec 10 lat ty bedziesz miec 46 jego rowiesnicy bede miec babcie w tym

Nie przesadziles troche?? Jakos nie sadze, zeby wiek 36 lat byl
nieodpowiedni do rodzenia dzieci! Za to bycie babcia w wieku 46 to jakos
wyjatkowo wczesnie.
Bardzo wiele kobiet deycduje sie na dzieci po 30 i nie sadze, zeby ich
dzieci byly odosobnione i widzialy duza roznice w wieku wlasnej matki i
matek rowiesnikow.

Ania
GG 5287751
ICQ 168374238