Chciałabym kloniki

41. Data: 2004-10-05 16:52:43

Temat: Re: Chciałabym kloniki
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O jakim mistrzu piszesz? :o
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea

O sobie !

Pozdrawia boletus
we własnej osobie

42. Data: 2004-10-05 18:00:01

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <N...@m...pl> writes:

> No to mogę ci podesłać fotkę, wyglada to paskudnie bo po 4 czy 5
> latach przycinania pozwolono mu rosnąć swobodnie. Tyle, że ściana
> zieleni jest ale dołem łysiejaca niestety.

Ślij.

> No tak, tyle że teraz sobie uświadomiłem, ze te małe klony są teraz
> wszystkie do siebie podobne i jak go odróżnić od np. pospolitego?

Akurat polne młode liście mają na tyle charakterystyczne, że do
odróżnienia. No, chyba, że liście już opadły, to po pąkach :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewnego Irka, co mieszkał w Kutnie,
Worek mosznowy swędział okrutnie.

43. Data: 2004-10-05 18:20:33

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net>
> "JerzyN" <N...@m...pl> writes:

> Ślij.

Najwczesniej w czwartek lub piątek będę mógł podesłać.

> Akurat polne młode liście mają na tyle charakterystyczne, że do
> odróżnienia. No, chyba, że liście już opadły, to po pąkach :-)

Akurat jest tak sucho, że sterczą sobie małe kikuty, duże klony
większość liści tez pozrzucało.
Ten klon niby polny [duży] akurat nie zrzucił jeszcze i mam zagwozdkę bo
od dołu liście ma obłe a od góry już spiczaste. Mutant jakiś? I nie jest
tak na jednym drzewie ale na kilku.
Zaczynam wątpić czy jest to klon polny ale do żadnego innego jakoś mi
nie przystaje.
Z innej beczki, jak się nazywają klony o zwieszających się gałęziach?
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

44. Data: 2004-10-05 21:03:25

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Ten klon niby polny [duży] akurat nie zrzucił jeszcze i mam zagwozdkę bo
> od dołu liście ma obłe a od góry już spiczaste. Mutant jakiś? I nie jest
> tak na jednym drzewie ale na kilku.

> Pozdrawiam, Jerzy

Uzbierała się plantacyjka mutantów. Nie ma to jak być szczęściarzem.
:-))

Pozdrawiam
skryba

45. Data: 2004-10-06 19:02:15

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <N...@m...pl> writes:

> Akurat jest tak sucho, że sterczą sobie małe kikuty, duże klony
> większość liści tez pozrzucało.

Po korze. Siewki polnego mają korę lekko prążkowaną w jaśniejsze pasy,
pseudoplatanusa natomiast praktycznie gładką. Albo po pąkach :-).

> Ten klon niby polny [duży] akurat nie zrzucił jeszcze i mam
> zagwozdkę bo od dołu liście ma obłe a od góry już spiczaste. Mutant
> jakiś? I nie jest tak na jednym drzewie ale na kilku.

Na ogół jest tak, że młode liście (liście na młodych pędach) różnią
się kształtem/wielkością od tych na pędach kilkuletnich.

> Z innej beczki, jak się nazywają klony o zwieszających się
> gałęziach?

Pendula :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Aldona, co żyła na wieży,
Lubiła obecność młodzieży.

rośliny w donicach zimą
o Diffenbachie mam pytanie...
Ratunku - TRAWA
Zimowity zakwitły
Wystawa w Krakowie - krótkie sprawozdanie.