Re: Chciałbym założyć winnic

From: zdzislaw kmito <3...@t...de>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Chciałbym założyć winnic
Date: Mon, 03 Mar 2003 21:50:23 +0100

Witam
Dziwnie sie sklada,ze w dowodzie mam tez 07,nie jestem agentem jak Ty.
Podoba mi sie Twoja aktywnosc i optymizm.Nie sluchaj sie ludzi,rob
wszystko to co sprawia radosc.Pielegnuj pomysly.Gratuluje budowy domu.
Napewno jako przyszly psycholog nie bedziesz chcial ciezko pracowac.
Moja rada:Winnice nie w Polsce,nie ten klimat.Mozesz jedynie w zacisznym
miejscu przy domie posadzic.Mam rowniez duzo dobrych pomyslow,ale samemu
ciezko zrealizowac bo nie mieszkam w kraju.
Pozdrawiam Ciebie iTych co beda to czytac.Zdzichu K