Re: Chętne dziewczyny...?

Data: 2017-05-18 19:31:28
Temat: Re: Chętne dziewczyny...?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu czwartek, 18 maja 2017 19:15:00 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> A nie widzę, żeby konsument masowo popełniał samobójstwa.

> Taką samą jak ci, którzy odmawiali koncesji Radiu Maryja.

Tak jak pisałem, niektórzy czekają nawet na wznowienie "Złego" czy "Skandali".
W kraju wolnorynkowym te pisma rozprzestrzeniałyby się wszędzie niedrogo
jak ciepłe bułeczki - pieniądze nie śmierdzą. Tam gdzie obowiązują koncesje,
wszystko co poza nimi albo dozwolone w sposób ograniczony ma posmak zakazanego
owocu i jest czytane z wypiekami na twarzy. Taka jest psychologia tłumu.