Re: Chętne dziewczyny...?

Data: 2017-05-18 22:32:01
Temat: Re: Chętne dziewczyny...?
Od: "Chiron" <c...@t...ja>

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:15df110e-b06d-4af5-8529-f4eecbeacbf8@googlegrou
ps.com...

=========

=========

> Jesteś pewien, że teksty "Warszawskiej" na temat Żydów ich religii i "NIE"
> na temat Polaków i Kościoła są porównywalne?

"NIE" nie miałem w ręku od lat świetlnych, a na stronę "Warszawskiej" też
nie wchodzę zbyt często.

O ile wiem, to Urban pomimo bycia Żydem potrafił od czasu do czasu
także napisać bardzo kąśliwe artykuły nt. "narodu wybranego".
Ta tradycja u komunistów jest już od ca 1968 ;) Nie bardzo mi się chce
sprawdzać, jak jest teraz.

===============
No dobra- jeden z wielu- wcale nie najpodlejszy numer Urbana: występ w
jakimś TVN czy innym Polsacie- Urban w stroju kardynała. Prowadząca pyta
się, jak się czuje. Urban odpowiada, że nie leży mu strój pedofila. Czy
wyobrażasz sobie podobny tekst w "Warszawskiej"- ktoś w stroju rabina
(cadyka) mówi, że nie pasuje mu strój pedofila? Jakubie- sprawa by się
odbiła echem w całym świecie- dosłownie. Gazetę by zamknęli nastepnego
dnia.Polska- nasz rząd- tłumaczyliby się z tego przed hederem w NYC już po
godzinie od wydania gazety. Zajrzyj na YT- Urban ma tam swój kanał i
krótkie, obrzydliwe, antypolskie i antykościelne wstawki propagandowe.

--
Chiron