Re: Chironie, kłamco

Data: 2015-04-23 16:23:01
Temat: Re: Chironie, kłamco
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message
news:55389217$0$2191$65785112@news.neostrada.pl...

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message
> [Do Chirona]

> Każdy kto tu bywa jakiś czas wie, że jest tego fhuj - google twoim
> przyjacielem. Mogę cię nauczyć używać, ale zaraz potem, jak ty
> odpowiesz na moje uprzednie sprawdzam, które to olałeś.

Szczerze mówiąc, to jak tak czytuję Chirona sporadycznie od
dłuższego czasu to nie natknąłem się na tego typu projekcje
u niego jeszcze ani razu... Musiałem mieć pecha.

Szukać nie zamierzam, ale symptomatyczne jest że sam od
innych wymagasz cytatów a do siebie podobnych standardów
nie stosujesz.

Natomiast w Twoich tekstach jest co chwilę zarzut do kogoś
że tęskni za tym aby ludzie się nim interesowali...
To Twoje czeste ubliżanie ludziom "attention whore" brzmi
właśnie jak projekcja Twoich własnych problemów i pragnień.