Chironie, kłamco

1. Data: 2015-04-15 10:56:55

Temat: Chironie, kłamco
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Wskaż, w którym miejscu "pluję na groby katyńskie". Cytat poproszę.

2. Data: 2015-04-15 14:25:52

Temat: Re: Chironie, kłamco
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
> Wskaż, w którym miejscu "pluję na groby katyńskie". Cytat poproszę.

Po kolei. Czcisz holokaust- zgadza się?

--

Chiron

3. Data: 2015-04-15 17:33:51

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
.pl...

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

>Po kolei.

Żadne po kolei, napisałeś o mnie parszywe kłamstwo, i - co było po
oczywiste - jak widać, nie masz czym go podeprzeć. Jesteś zwykłym
śmierdzącym usenetowym ścierwem. Nie ma w tobie czczi, ani godności, ni
honoru. Dno, dna.

4. Data: 2015-04-15 18:07:18

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oczywiste - jak widać, nie masz czym go podeprzeć. Jesteś zwykłym
> śmierdzącym usenetowym ścierwem. Nie ma w tobie czczi, ani godności, ni

Napisałem prawdę. Żadne kłamstwo- tymbardziej parszywe.
Napisz proszę, dlaczego akurat- spośród tylu zbrodni- w tak szczególny
sposób wzrusza Cię holokaust?
--

Chiron

5. Data: 2015-04-15 18:20:48

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
> [...]

Napisałeś kłamstwo. Nie pierwsze i nie ostatnie, wielokrotnie ci
wskazywałem, że kłamiesz, nigdy nie potrafiłeś obronić swojej "??????" homo
sovieticusie - mimo, że twierdzisz, iż rzekomo dowody są w usenecie.
Wychowano cię na małego prymitywnego, śmierdzącego krętacza bez honoru.

6. Data: 2015-04-15 18:59:09

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> homo sovieticusie - mimo, że twierdzisz, iż rzekomo dowody są w usenecie.
> Wychowano cię na małego prymitywnego, śmierdzącego krętacza bez honoru.

OK- nie kłóćmy się. Mamy pewne rzeczy- jak rozumiem- ustalone:

1. Świętujesz uroczyście holokaust
2. Plujesz na groby Smoleńskie
3. Nie masz pojęcia, kiedy jest np rocznica ludobójstwa Ormian

tyle więc mamy spraw, co do których panuje zgodność. Dobre i to- tak uważam.
--

Chiron

7. Data: 2015-04-15 19:28:30

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> [...]

Żadne ok, parszywy zakłamańcu - dawaj cytat, w którym "pluje na groby
katyńskie".

>1. Świętujesz uroczyście holokaust
>2. Plujesz na groby Smoleńskie
>3. Nie masz pojęcia, kiedy jest np rocznica ludobójstwa Ormian

I na to też dawaj śmierdzielu cytaty.

8. Data: 2015-04-15 20:18:10

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
.pl...

> Żadne ok, parszywy zakłamańcu - dawaj cytat, w którym "pluje na groby

Co Ci da zaprzeczanie? Praktycznie od samej katastrofy robiłes sobie z niej
niewybredne jaja- a także z tych, którzy zauważali, że władze robią
wszystko, żeby zamazać prawdę. O Twoim uwrażliwieniu na holokaust
wypowiadałeś się tez często- nawet kiedyś nie chciałeś ze mną gadać, bo była
rocznica (chociaż cholera wie, jakimi meandrami kroczy Twój umysł, że mnie
w to wplątujesz). Wrzucasz co rusz tu jakieś idiotyzmy, jak wprawny troll-
agenciak, że ja rzekomo jestem antysemita- tak, jak nakazał Stalin: "Gdy
obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich faszystami,
nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco często
powtarzane, stanie się faktem w opinii publicznej". A że nie masz pojęcia,
kiedy jest rocznica ludobójstwa Ormian- udowodniłeś to w ostatnich postach,
kiedy Ci o tym pisałem.
Zaprzeczanie nic nie pomoże. Wrzucanie inwektyw w miejsce argumentów- także.
Przejrzyj sobie, coś tu wypisywał od 10 kwietnia 2010 roku o Smoleńsku.
Nawet etatowy rosyjski agent by się do tego nie posunął.

--

Chiron

9. Data: 2015-04-15 20:28:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Apr 2015 18:07:18 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
>
> Napisałem prawdę. Żadne kłamstwo- tymbardziej parszywe.
> Napisz proszę, dlaczego akurat- spośród tylu zbrodni- w tak szczególny

Ale żeby aż świętować?
;-PPP

--

Ikselka
pewni siebie."

10. Data: 2015-04-15 20:30:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Apr 2015 18:59:09 +0200, Chiron napisał(a):

> OK- nie kłóćmy się. Mamy pewne rzeczy- jak rozumiem- ustalone:
>
> 1. Świętujesz uroczyście holokaust
> 2. Plujesz na groby Smoleńskie
> 3. Nie masz pojęcia, kiedy jest np rocznica ludobójstwa Ormian

Raź wołyńską zapewne obskakuje z hołubcami...
--

Ikselka
pewni siebie."

Socjobiologia - jest tu kto?
Karkołomnie niemoralne
Do Centrum Pomocy Społecznej Warszawa-Śródmieście
Oferta do PCPR-ów.
List do "Niebieskiej Linii"