Chleb razowy na zakwasie [waw]

1. Data: 2002-07-15 21:15:42

Temat: Chleb razowy na zakwasie [waw]
Od: "Monika B-W" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie oprocz Sezamu (Warszawa) mozna kupic chleb razowy zytni na
zakwasie, bez pszenicy (!), drozdzy, cukru itp??

W Sezamie maja taki chleb z piekarni Zakroczymskich, ale tam mi nigdy
nie po drodze....

Teoretycznie mozna upiec, ale ja jestem praktyczna.

:-) Monika

1. Data: 2002-07-17 09:48:14

Temat: Re: Chleb razowy na zakwasie [waw]
Od: maniek <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

- na bazarze przy Woloskiej jest jedna buda z takowym pieczywem,
- sklep ekologiczny na Tureckiej 1
- na Kabatach targowisko przy Wawozowej - tez jest sklepik z zywnoscia
ekologiczna...

hmm... to te co pamietam i kupowalem...
pozdrowka
maniek