Chleb razowy z ziarnami

1. Data: 2009-02-06 11:49:32

Temat: Chleb razowy z ziarnami
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Która receptura na chleb pszenno żytni, na zakwasie, z ziarnami jest
najlepsza?
Od czego zacząć?

Mam ziarna sezamu, słonecznika i dyni. :-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

2. Data: 2009-02-07 12:36:41

Temat: Re: Chleb razowy z ziarnami
Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gmh87o$fsg$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
> Od czego zacząć?
> Mam ziarna sezamu, słonecznika i dyni. :
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Najlepsza jest dieta paleontologiczna, bez pieczywa!

PaleoDieta dla sportowców, Loen Cordain, Joe Friel, BukRower 2008,

Życie bez pieczywa, Jak dieta uboga w węglowodany może uratować życie,
Christian B. Allan, Wolfgang Lutz, MADA 2001.

Przepraszam za off-topic!
Pozdrowienia!
Tadeusz

3. Data: 2009-02-07 12:59:21

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> napisał w
wiadomości news:gmjvc9$sg6$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
> wiadomości news:gmh87o$fsg$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>
> Najlepsza jest dieta paleontologiczna, bez pieczywa!

Bezedury prawisz.
Może jeszcze powiedz o diecie grup krwi, Kwaśniewskiego i innych
idiotyzmach?

4. Data: 2009-02-07 13:51:19

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

> Bezedury prawisz.
> Może jeszcze powiedz o diecie grup krwi, Kwaśniewskiego i innych
> idiotyzmach?
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Potulnie poczekam... na razie pozdrawiam!
Tadeusz
PS. Radzę czytać gazety, zatrzymując się na: epidemia otyłości, epidemia
cukrzycy, junk food, glycemic index, glucose syrup, etc

5. Data: 2009-02-07 14:33:36

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> napisał w
wiadomości news:gmjvc9$sg6$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Życie bez pieczywa, Jak dieta uboga w węglowodany może uratować życie,

jednym może uratować życie a innych zabije...

6. Data: 2009-02-07 16:28:15

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> napisał w
wiadomości news:gmk3o7$8s6$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Potulnie poczekam... na razie pozdrawiam!
> Tadeusz
> PS. Radzę czytać gazety, zatrzymując się na: epidemia otyłości, epidemia
> cukrzycy, junk food, glycemic index, glucose syrup, etc

Gdybyś rozumiał znaczenie słów w swoim słowotoku, to byś rozumiał relację
chleba razowego z indeksem glikemicznym.
A tak, to popisujesz się pojęciami nieznanymi połowie gospodyń domowych
licząc, na poklask.

7. Data: 2009-02-07 17:55:08

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał

> Może jeszcze powiedz o diecie grup krwi, Kwaśniewskiego i innych
> idiotyzmach?

moze i idiotyzmy, ale diety low-carb sa bardzo skuteczne.

Protz

8. Data: 2009-02-07 17:57:54

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał

> jednym może uratować życie a innych zabije...

To prawda, nie kazdemu te diety pasuja. Ja probowalem Atkinsa, chudlem
szybko, ale na dluzsza mete jednak wole ograniczenie cukrow, ciemne pieczywo
i weglowodany zlozone.

Protz

9. Data: 2009-02-08 13:14:05

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Protz" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał

> moze i idiotyzmy, ale diety low-carb sa bardzo skuteczne.

Tylko, że chleb razowy, a zwłaszcza np pumpernikiel to są idealne pieczywa
dla diety niskowęglowodanowej i diety o niskim indeksie glikemicznym. Powoli
trawione utrzymują długo odpowiewni poziom glukozy we krwi. Niezbędnej dla
dobrego samopoczucia i pracy mózgu.

10. Data: 2009-02-08 13:46:31

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 14:14, Jan Werbiński <j...@j...com>
wrote:
> [...]
> trawione utrzymują długo odpowiewni poziom glukozy we krwi. Niezbędnej dla

A jak na tęsknotę?

Trzy fazy (?) i płyta indukcyjna
Sciemniane zarówki energooszczedne ?
tunerek do polsatu