Stara pralka siemens - skąd wziąć instrukcję?

1. Data: 2009-02-06 12:26:36

Temat: Stara pralka siemens - skąd wziąć instrukcję?
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem "w spadku" starą pralkę Siemens SIWAMAT PLUS 656.
V65658011
Zupełnie nie wiem, skąd wziąć instrukcję.
Może ktoś z Was wie, skąd można takie cuś załatwić?
Może coś doradzić?
Pozdr.
jangr

2. Data: 2009-02-06 18:07:34

Temat: Re: Stara pralka siemens - skąd wziąć instrukcję?
Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> V65658011
> Zupełnie nie wiem, skąd wziąć instrukcję.
> Może ktoś z Was wie, skąd można takie cuś załatwić?

mozna wygooglac ;-)
http://www.radiobbb.nl/ShopA/wasmachine/siemens-wasm
achine-4.htm

--
Andrzej
www.hana.com.pl

3. Data: 2009-02-09 10:38:24

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> mozna wygooglac ;-)
> http://www.radiobbb.nl/ShopA/wasmachine/siemens-wasm
achine-4.htm

Ja tu wcześniej byłem, ale nie potrafiłem znaleźć na tych stronach
instrukcji. Tylko jakieś części zamienne.
Co prawda nie znam niemieckiego, ale gdyby była ta instrukcja, w rodzinie
znają niem. to by mi przetłumaczyli.

4. Data: 2009-02-11 21:29:56

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

jangr pisze:
> U?ytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

achine-4.htm

> Ja tu wcze?niej by?em, ale nie potrafi?em znale 1/4 ae na tych stronach
> instrukcji. Tylko jakie? cze?ci zamienne.
> Co prawda nie znam niemieckiego, ale gdyby by?a ta instrukcja, w rodzinie
> znaj? niem. to by mi przet?umaczyli.

A próbowałeś na stronie BSH?
https://portal.bsh-partner.com/portal(bD1kZSZjPTAwOQ
==)/PORTALFRAME.HTM

Tylko trochę leciwy to model i może być ciężko.
Ale piszą też, że można zamówić w postaci analogowej.
--
Pete

Chleb razowy z ziarnami
Trzy fazy (?) i płyta indukcyjna