Pojemniki próżniowe do przechowywania żywności

1. Data: 2009-02-07 15:39:55

Temat: Pojemniki próżniowe do przechowywania żywności
Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy ma ktoś doświadczenie w użytkowaniu pojemników próżniowych do
przechowywania żywności, których pełno na Allegro? Moja żona widziała
takie u swojego ojca i twierdzi, że są świetne. Sam trochę temu nie
dowierzam ale może się mylę. Prosiłbym o komentarz od kogoś kto używa
takiego cuda.

AW

2. Data: 2009-02-07 18:39:49

Od: "W." <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pojemniki próżniowe są świetne. Żywność jest dłużej świeża. Daj się namówić
żonie, nie będziesz żałował.

3. Data: 2009-02-08 10:48:20

Od: "Tatko" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W. wrote:
> Pojemniki próżniowe są świetne. Żywność jest dłużej świeża. Daj się
> namówić żonie, nie będziesz żałował.

Potwierdzam..........

4. Data: 2009-02-08 11:36:59

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lut, 16:39, AW <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> takie u swojego ojca i twierdzi, że są świetne. Sam trochę temu nie
> dowierzam ale może się mylę. Prosiłbym o komentarz od kogoś kto używa

Bardzo dobra jest zgrzewarka podciśnieniowa woreczków foliowych z
datownikiem. U mnie więcej woreczków jest niż pojemników. Przeważaja w
zamrażarce, więcej się w niej mieści, choć są pojemniki z
półproduktami (np. grzyby duszone), ale nie "próżniowe"...

5. Data: 2009-02-08 11:45:36

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za wszystkie opinie.
Może trzeba będzie spróbować, w końcu ta stówa to nie aż taki majątek.

AW

6. Data: 2009-02-10 08:31:40

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> takie u swojego ojca i twierdzi, że są świetne. Sam trochę temu nie
> dowierzam ale może się mylę. Prosiłbym o komentarz od kogoś kto używa

Zawsze się zastanawiałem, co się dzieje z bakteriami beztlenowymi (np. z
jadem kiełbasianym), który nie lubi tlenu. Czy nie ma ryzyka, że właśnie tam
mają szansę się rozwinąć? Bałem się i nie kupiłem tych cudeniek.

7. Data: 2009-02-14 09:31:09

Od: "Władzio1" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze się zastanawiałem, co się dzieje z bakteriami beztlenowymi (np. z
> jadem kiełbasianym), który nie lubi tlenu. Czy nie ma ryzyka, że właśnie
> tam mają szansę się rozwinąć? Bałem się i nie kupiłem tych cudeniek.

Witam
Nie ma szans. Te pojemniki tylko z nazwy są próżniowe. Właściwie powinny
nazywać się podciśnieniowe. Zawsze trochę tlenu w nich zostaje.
Pozdrówka
Władek

8. Data: 2009-02-14 11:07:27

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takie u swojego ojca i twierdzi, że są świetne. Sam trochę temu nie
> dowierzam ale może się mylę. Prosiłbym o komentarz od kogoś kto używa

Zawsze mnie zastanawiało jak szybko przestają mieć podciśnienie
wewnątrz - bo zawartość paruje, wydziela gazy itd...

9. Data: 2009-02-14 11:09:10

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lut, 10:31, "Władzio1" <w...@w...pl> wrote:

> [...]
> Nie ma szans. Te pojemniki tylko z nazwy są próżniowe. Właściwie powinny
> nazywać się podciśnieniowe. Zawsze trochę tlenu w nich zostaje.

Pompka też kosztuje, ale zwasze można użyć jej jako Power - Penis
Pump... albo do sutek...

10. Data: 2009-04-06 09:01:55

Od: s...@e...pl szukaj wiadomości tego autora

Ja uzywam tych pojemników próżniowych
http://www.saintbest.pl/index.php?k1,pojemniki-prozn
iowe
i jestem z nich bardzo zadowolony.

Stara pralka siemens - skąd wziąć instrukcję?
Chleb razowy z ziarnami
Trzy fazy (?) i płyta indukcyjna
Sciemniane zarówki energooszczedne ?
tunerek do polsatu