Re: Chłopaki z PSP

Data: 2005-05-08 17:19:35
Temat: Re: Chłopaki z PSP
Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl>

Veronika wrote:

> Żadnego normalnego, normalnie.

lepszego komplementu mi dac nie moglas. dziekuje ;)

> Jak nie jakieś przeintelektualizowane mądrale, co to naczytali się Einsteina i
> udają, że o fizjologii np. nie słyszeli, to z kolei erotomani gawędziarze
> skrzywieni w drugą mańkę.

mnie denerwuja tutaj osoby ktore sa by byc...

> No nie ma na kim oka zawiesić, przysięgam.

szczegolnie ze nikt swoich zdjec tu nie wrzuca ;p

> No, męża to tu nie znajdę, mowy nie ma.

idz na sympatie lub na pl.soc.seks.towarzyskie ;)

--
pawel - trochę o mnie: http://grek.punktg.com.pl/

Przybylaś z głosami aniołów, by przypomnieć mi, kim jestem.
Przybylaś ze swiata Boga, by oswietlić moją twarz i kazać mi pamietać....