Chodzenie po lewej-prawej stronie

1. Data: 2005-02-13 13:45:52

Temat: Chodzenie po lewej-prawej stronie
Od: Inculpactor <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.

Spotkałem się z pewnym zjawiskiem. Mianowicie, idąc ulicą z jakąś
dziewczyną, ta chce abym przeszedł na jej prawą stronę. Zdarzyło mi się
to drugi raz, więc zaintrygowało. Mnie (mężczyźnie) jest raczej bez
różnicy - prawa, lewa. Nie ma to znaczenia, czy dziewczyna jest prawo-
czy leworęczna. Być może ma to coś wspólnego z różnicami pomiędzy lewą i
prawą półkulą mózgu.

Czy możecie mi to wyjaśnić?

1. Data: 2005-02-13 13:51:10

Temat: Re: Chodzenie po lewej-prawej stronie
Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 Feb 2005 14:45:52 +0100, Inculpactor wrote in

> Spotkałem się z pewnym zjawiskiem. Mianowicie, idąc ulicą z jakąś
> dziewczyną, ta chce abym przeszedł na jej prawą stronę.

A nie na jej lewą?

elgar

1. Data: 2005-02-13 13:54:53

Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Inculpactor<n...@m...com>

> Witam wszystkich.
>
> Spotkałem się z pewnym zjawiskiem. Mianowicie, idąc ulicą z jakąś
> dziewczyną, ta chce abym przeszedł na jej prawą stronę.
[...]

A może na stronę bliższą skraju chodnika i ulicy??

Aha, elgar wyartykułowała częściej spotykaną opcję (która mnie też wydaje
się z jakiegoś względu naturalna - tzn. kobieta z prawej strony mężczyzny,
choć nie bardzo wiem dlaczego - w każdym razie, jeśli jest praworęczna, na
pewno jest jej tak wygodniej nieść torebkę bez obijania o mężczyznę, ale
przecież wytłumaczenie nie może być tak prozaiczne :).

Paff
--
- Co z Koreą Północną?
+ Należy zaprosić Kim Dzong Ila na obiad do Białego Domu, porozmawiać z nim

- rosyjski politolog Michaił Chazin

1. Data: 2005-02-13 14:05:01

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cunlkr$3tm$1@helios.nd.e-wro.pl>, Inculpactor <n...@m...com>
wrote:

> [...]
> różnicy - prawa, lewa. Nie ma to znaczenia, czy dziewczyna jest prawo-
> czy leworęczna. Być może ma to coś wspólnego z różnicami pomiędzy lewą i

NTG. To pytanie na listę pl.soc.savoir-vivre.

Władysław

1. Data: 2005-02-13 14:25:40

Od: lucky loser <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Inculpactor napisał(a):
> [...]
> różnicy - prawa, lewa. Nie ma to znaczenia, czy dziewczyna jest prawo-
> czy leworęczna. Być może ma to coś wspólnego z różnicami pomiędzy lewą i

Drogi kolego, dziewczyna kieruje sie dosc prozaicznym powodem leczy nie
blachym przy wyborze strony, ceni swoje zycie i jesli spotkalibyscie,
nie zycze wam tego jakiegos szalonego kierowce, to wieksze
parwdopodobienstwoj jest, ze ciebie samochod sciagnie a ona spokojnie
bedzie kontynuowala swoja podroz
ha :>

Pozdrawiam,
lucky loser

1. Data: 2005-02-13 14:29:11

Od: "jbaskab" <j...@o...wywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Inculpactor" <n...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
> różnicy - prawa, lewa. Nie ma to znaczenia, czy dziewczyna jest prawo-
> czy leworęczna. Być może ma to coś wspólnego z różnicami pomiędzy lewą i

Ja optuję za torebkami. Osobiście ustawiam albo towarzystwo, albo się (jak
towarzystwo nieprzestawne), w zalezności od nich.
A o nadmiernym rozwoju, tudzież niedorozwoju, którejs z moich własnych
półkul, nic mi nie wiadomo;)

Acha, mnie pasuje tak, jak Elgarowi.

Aska

1. Data: 2005-02-13 14:52:51

Od: "EB" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie potrafie tego wyjąśnić, ale po przeczytaniu tego sama zastanowiłam się,
po której "stronie" chłopaka chciałabym isc i stwierdziłam, ze po lewej,
czyli mojej prawej, nie wiem czemu, ale zdecydowanie lepiej idzie mi się po
tej stronie.

1. Data: 2005-02-13 18:25:41

Od: Łukasz Piec <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Inculpactor wrote:

> Czy możecie mi to wyjaśnić?

Ja nie wiem jak to wyjaśnić; ja ZAWSZE idę po lewej stronie, to chyba
kwestia przyzwyczajenia. ;-)

--
Łukasz Piec * http://piecyk.org
= do zakochania jeden krok! =

1. Data: 2005-02-13 18:59:20

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja optuję za torebkami.
>
> Aska

Zgadzam się - osobiście badałem ten problem.
Nawet jeśli dziewczynie w danym momencie nic nie dynda, to ma wrażenie jakby
dyndało.
Problem pojawia się kiedy nosi torebkę po tej samej stronie co ja.

1. Data: 2005-02-13 19:02:26

Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<b...@p...onet.pl>

> Zgadzam się - osobiście badałem ten problem.
> Nawet jeśli dziewczynie w danym momencie nic nie dynda, to ma
> wrażenie jakby dyndało.
> Problem pojawia się kiedy nosi torebkę po tej samej stronie co ja.

A jaką masz torebkę?

Paff
--
"I have buck teeth. I sucked my thumb until I was 11... and then I went on
to suck other things..."

4 marca
Dziwna uwaga
OGLOSZENIE - nowa "Cyber Sangha"